Harald Gjerholm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det gamle båthuset Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det lille båthuset har fått et tynt lag med melis over seg. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra Harald Kontrastene er litt for krafitge, noe som gjør at noen av skyggeområdene blir for mørke, men ellers liker jeg fargene og lyset. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fine farger/kontraster og fin komp. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei, Takk for kommentaren. Dette bildet var opprinnelig nesten ødelagt p.g.a overeksponering. La inn linjær kontrast og justerte farvene tilbake til tilnærmet normal og resultatet ble jo ganske bra. Det er vanskelig å få det helt perfekt når ulykken er ute men likte motivet så jeg jobbet litt ekstra med det.. Dette Kit objektivet er jo en del utskjelt men jeg har nå tatt mine siste bilder med det uten å få noe spesielt fy så det kan jo ikke være helt håpløst. Mvh Harald Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes du skal være godt fornøyd med resultatet her. Liker godt de harde kontrastene mot det hvite ( som er litt overeksponert) God komp og fin struktur. Bra Harald. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kontraster til tusen som forsterker inntrykket av "melisdryss"! Synes dette ga et bra inntrykk jeg! Et kutt nede til rett opppunder nærmeste dør kanskje.... ! 4'er! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ikke akkurat det mest spennende motivet dette, men du har alikevel få det severdig og jeg tror det skyldes etterbehandlingen din.liker godt kontrastene her og jeg synest faktisk ikke det gjør noe at du mister detaljer i de mørke feltene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg