Gå til innhold

fjerne picasa albums på tablet


Anbefalte innlegg

heisann,

hvordan i svarte h... får man picasa album/galleri/bildene bort fra tablet gallery?

har en tablet som kjører android 3.2 og jeg tror jeg har prøv alt bortsett fra å sprenge den i lufta...

-så hva har jeg gjort etter alle tips og triks jeg har googlet meg fram til:

1.jeg har stoppet automatisk sync,(under:instillinger/kontoer/synkronosering)eneste alternativet, ikke noe boks man kan krysse av for å stoppe sync med mail,kalender,picasa og kontakter som tydeligvis noen versjoner har.Oss meg er det kun å slå av automatisk synkronosering og bakgrunnsdata man kan krysse av.

2. så har jeg prøvd å fjerne data i :instillinger/applikasjoner/galleri

+fjernet data/cache i /mnt/sdcard/android/data

..android/data/com.android.gallery3d og ..android/data/com.google.android.gallery3d

 

men som ett av verdens største underverker dukker de opp igjen og det rett foran øynene mine og nå er jeg kunne timer fra

og underminere hele maskinen, men jeg håper noen kloke hoder uti den store verden kan hjelpe meg før jeg går amokk...

 

råd mottas med takk...

Endret av tarzanbondolo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man oppretter en ny google-bruker som tablet'n ikke er registrert mot og flytter bildene dit...

 

takker, ja det burde jo gå, men da må jeg vel dele bildene på nytt til dem jeg har delt med tenker jeg?

uansett verdt det spørr du meg.

 

vet du hvorfor noen utgaver av galleri/sync har mulighet til å slå/på sync til picasa,kontakter osv.?

burde være mulig å pushe inn den "riktige" utgaven slik at man kan styre dette litt bedre selv.

 

ok, takker!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...