Loefthal Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nja, husk at minnebrikker etc. sannsynligvis vil kollidere med viftene hvis du monterer en kladas som det i klippet. Lenke til kommentar
Xathras Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Komakino skrev (På 19.10.2011 den 11.44): Nja, husk at minnebrikker etc. sannsynligvis vil kollidere med viftene hvis du monterer en kladas som det i klippet. Ja men det er ikke det jeg skal Jeg skal bare ha radiatoren festet i "taket" på innsiden, der det er en standard vifte fra før, med de 2 stock viftene på "taket" under luken som er oppå kabinettet. Grunnen til at jeg linket filmen var for å vise at det er mulig med andre løsninger dersom det skulle være behov for det i fremtiden! Slik som dette: Endret 19. oktober 2011 av Xathras Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Roger! Nei, men da er det vel ikke stort å lure på. Lenke til kommentar
Xathras Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Komakino skrev (På 19.10.2011 den 11.50): Roger! Nei, men da er det vel ikke stort å lure på. Nei ser ikke sånn ut :!: Deilig å følelse når man føler man velger rett komponenter Jeg har tenkt til å bestille i dag før kl.17 (da kan muligens jeg hente de imorra etter kl.12 på pick-up point). Jeg er fortsatt åpen til tilbakemelding! Ingenting er satt i stein Takk for all den gode tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå