Gå til innhold

Timiat 7.1

Anbefalte innlegg

Heisann

Søkte litt rundt på forumet angående Timiat 7.1 headsettet, fant ingen direkte tråder med dette headsettet i så jeg dumpet en ny en her.

Det egentlige spørsmålet mitt angående emnet er Når og hvor! Har hørt det er i fjerde kvartal i år, men som sakt er dette litt vagt.. Kan jo være helt ved juletider (håper virkelig ikke det!)

Om noen har noe info angående hvilke butikker, dato, pris og anmeldelser så tar jeg gjerne i mot info!

Takk

Crazy Norwegian

PS Eventuelt om noen har noen andre headsett med full 7.1 som dere vil foreslå til meg så ikke nøl med link ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVa mener du 7.1 i begge klokkene? Det sitter ikke 7 høytale + subwoofer i de nei. De er sertifisert av Dolby og jeg kan skrive under på at surround effekten er awesome. Razer driver selvsagt med sin reklame på en eller annen gimmick de har gående.

Vel det jeg da har hørt og elst er da at Timiat vil få den første 7.1 headset effekten siden de leder 7.1 ut fra begge klokkene med da 7 høytalere i hver klokke og en bass i hver klokke. De mener selvfølgelig de er først ute med da dette.

Lenke til kommentar

En liten bump her, siden tilbudet på g35 er over på komplett, er det noen andre forslag ute å går? Straks lønningen er i boks så blir det nok g35, men om noen har noen andre forslag så kom gjerne med det.

Hørte med Komplett og de sa de mest sansynelig ikke skulle få inn timiat 7.1.

Takk for svar så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...