joalv Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Skall sette opp eah6850 DirectCU for 3 sjermer. Og får de ikkje til. Vilken porter skall eg bruke og har eg rette drivara? Viss nokon har ett ditaljert oppsett, so hadde de vert fint. Punktvis ka eg må gjera. Endret 18. oktober 2011 av joalv Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei John Ser ut som om du må benytte displayporten for dette, og bruke Eyefinity til å sette det opp... Ta en titt her: pureoverclock.com to enable more than two displays, additional panels with native DisplayPort connectors, and/or certified DisplayPort adapters to convert your monitor’s native input to your cards DisplayPort or Mini-DisplayPort connector(s), are required. For å sette opp meir enn to skjermer, trenger du skjermer med innebygget DisplayPort kontakter, eller sertifiserte DisplayPort adaptere for å konvertere skjemens kabelsignal til DisplayPort eller Mini-DisplayPort. Mvh René Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei igjen, John... Denne artikkelen forklarer det greit: tomshardware.com Du kan koble til 2 skjermer via DVI portene, men den tredje skjermen MÅ kobles til via DisplayPort. René Lenke til kommentar
joalv Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Takk Har funne ut litt meir no. Men ikkje nok. Endret 21. oktober 2011 av joalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå