Gunfreak Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kanskje ikke det mest opplagte gledesutbruddet men det er en spesiel koffert, den har innleg som gjør at jeg kan frakte 753 28mm miniatyr soldater, 624 av dem i formasjon, 75 i enkel skirmish line og 54 kavaleri. Selve kofferten er alunminium og har kode lås, den kommer med 12 innlegg i skumgummi i med ferdige rom kuttet ut for figurene. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Congratts, har du noen bilder du kunne lagt ut? Pris? hvor ble den kjøpt ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Wow fikk svar jo. Her er bildene Her er øveste laget, de fuglte med 6 plater for infanteri i formajson, hver plate kan ta opp til 18 baser, med 6 figurer pr. base så det er max 108 figurer pr. sånn plate. Så er det 3 av de andre platene du ser der, med de små rommene, deter 25 rom i hver av dem, så du kan ha 75 enkle figurer, kofferten er dyp så jeg har flere lag med plater, blant annet kavaleri og artilleri baser, som er dypere. Billig var det ikke, ca. 1300kr, med gratis fedex frakt. da betaler man bare for kofferten og platene som ellers korter fra 30-150kr pr. stykk er gratis. Så billig er det ikke, dette er jo noe man kunne gjort sev, finne en koffert kjøpe skumgummy og kutte ut selv, folk har gjort det i mange år før. Det man betaler for er koforeten som må kunne bære mange mange kilo, 600 metal figurer ville veie nærmere 15 kg. enda mer viss det var mye kavaleri. Så den må kunne tåle my vekt, men det man betaler mest for er å slippe å gjøre det selv, for de late med andre ord. Nå kjøpte jeg en veldig stor koffert da, du får papp ekser til nesten ingen ting, og skal du bare ha 300 figurer koster en mindre koffert mye mindre http://krmulticase.com/ Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Grattis, Ikke begynn å tenk mer koffert nå da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Grattis, Ikke begynn å tenk mer koffert nå da. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hehe, Jammen en sånn *ba dumm tss!* Vits følte jeg var på sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå