Gå til innhold

Fått meg Koffert

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det mest opplagte gledesutbruddet men det er en spesiel koffert, den har innleg som gjør at jeg kan frakte 753 28mm miniatyr soldater, 624 av dem i formasjon, 75 i enkel skirmish line og 54 kavaleri.

Selve kofferten er alunminium og har kode lås, den kommer med 12 innlegg i skumgummi i med ferdige rom kuttet ut for figurene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow fikk svar jo.

Her er bildene

Her er øveste laget, de fuglte med 6 plater for infanteri i formajson, hver plate kan ta opp til 18 baser, med 6 figurer pr. base så det er max 108 figurer pr. sånn plate.

Så er det 3 av de andre platene du ser der, med de små rommene, deter 25 rom i hver av dem, så du kan ha 75 enkle figurer, kofferten er dyp så jeg har flere lag med plater, blant annet kavaleri og artilleri baser, som er dypere.

case001.jpg

case002.jpg

case004.jpg

Billig var det ikke, ca. 1300kr, med gratis fedex frakt. da betaler man bare for kofferten og platene som ellers korter fra 30-150kr pr. stykk er gratis.

Så billig er det ikke, dette er jo noe man kunne gjort sev, finne en koffert kjøpe skumgummy og kutte ut selv, folk har gjort det i mange år før.

Det man betaler for er koforeten som må kunne bære mange mange kilo, 600 metal figurer ville veie nærmere 15 kg. enda mer viss det var mye kavaleri. Så den må kunne tåle my vekt, men det man betaler mest for er å slippe å gjøre det selv, for de late med andre ord.

Nå kjøpte jeg en veldig stor koffert da, du får papp ekser til nesten ingen ting, og skal du bare ha 300 figurer koster en mindre koffert mye mindre

http://krmulticase.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...