Gå til innhold

[Løst] kjapt spørsmål ang. skyrim

Anbefalte innlegg

hei! jeg vurderer å kjøpe skyrim, men merket at det koste 100 kr mindre på elkjøp en det gjør fra steam.

spørsmålet mitt er om jeg kjøper det fra elkjøp, får jeg det da til steam? eller bare til windows live? jeg vill helst ha alle spillene mine på en plass, steam altså

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det følger med en produktnøkkel så skal den fungere og skrive inn på steam

Uansett er det vel ingen online del på skyrim så hvorfor du skal ha steam bortsett fra steam comunity vet jeg ikke , Eventuelt instaler det på dataen og gå legg til spille i " Spill som ikke er fra steam " for og bruke steam comunity mens du spiller .

Eller du vil kanskje ha det på steam fordi du vil ha mulighet til og laste det ned på andre datamaskiner uten og være avhengi av cd og produktnøkkel ?

isåfall så burde du kjøpe det på steam, Selvom det er 100 kr dyrere så er du hvertfall sikker på at du ikke trenger og kjøpe det igjen fordi cd`en er borte eller at du avinstalerer det og mister produktnøkkel . Det har du alltid på steam =)

er sjeldent jeg kjøper nye spill i butikken om de er på steam eller origin. bare pass på at du har et sikkert steam passord.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...