Majjan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hjelp meg! Jeg er hekta. Les hele saken Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 for se om denne introduksjonen for nye spillere hjelper noe særlig for meg da, har prøvd å komme meg inn i serien i flere år nå, men har ikke tolmodighet til å lære selv, og går lei etter å ha tapt et par kamper Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Var en delikat karakter Jeg digger denne serien, går aldri lei. Karakteren på spillet hvert år skuffer heller ikke Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tror jeg skal plukke det opp i år. Prøver ut demoen først, så får vi se utover månedene om Battlefield 3-feberen min slakker av og det blir et kjøp. Luksusproblem. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 å bli låst mot en proprietær platform for å kunne *starte* et spill kommer ikke på tale. SI får prøve på nytt til neste år. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 å bli låst mot en proprietær platform for å kunne *starte* et spill kommer ikke på tale. SI får prøve på nytt til neste år. Dessverre for deg blir nok det heller regelen enn unntaket med tid og stunder.. Blizzard kjører battle.net EA kjører Origin STEAM er vel også påkrevd i noen spill fra andre leverandører.. En blir vel egentlig låst på samme måte med mange av sony og microsoft sine spill i forhold til konsoller.. Lenke til kommentar
N.A.V Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har du spillt et har du spillt alle. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg snakker sikkert bare for meg selv nå, men jeg synes FM blir mer og mer innviklet for hvert år. Er så vanvittig mye å holde styr på og sette seg inn i. Kommer til å kjøpe dette også etterhvert, men må si jeg liker bedre de litt mindre avanserte spillene, som CM 97/98 eller CM 01/02. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 nouse: da kan jeg glede deg med at FMH for iPhone er akkurat passe avansert fantastisk spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kult. Skal sjekke det når det kommer. Ser bare fjorårets versjon der nå. Regner med det kommer til iPad 2 også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå er det ikke lenge igjen! Æ glær mæ! Lenke til kommentar
StHalvard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har kjørt 2 runder med deomoen,og dette er klart det beste FM spillet på lenge syns jeg.. Føler som anmelder at det man sier før og under kamper faktisk har noe og si.Tidligere har assistent tatt seg av team talk for det var monotont og kjedelig,men nå er det moro igjen. Syns også layout er mer oversiktlig og "lettere" å finne frem og få den info man trenger og ser etter.. Pokker så lenge det er til Freda'n:) Lenke til kommentar
SKBerntz Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Her kan du få FM12 til 249kr fra cdon.com Rabattkode: http://www.fmnorge.com/index.php?/page/bestilling Lenke til kommentar
lureru85 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Slapp av det går over om noen dager. Da er det BF3 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg snakker sikkert bare for meg selv nå, men jeg synes FM blir mer og mer innviklet for hvert år. Er så vanvittig mye å holde styr på og sette seg inn i. Kommer til å kjøpe dette også etterhvert, men må si jeg liker bedre de litt mindre avanserte spillene, som CM 97/98 eller CM 01/02. Enig i den. Sist jeg prøvde et FM-spill var det mer en kontorjobb der jeg satt å trykka for harde livet for å komme til dag 2, enn slik cm01/02 var. Nesten så jeg får lyst til å dra fram de gamle spillene Lenke til kommentar
FMfile Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 For å laste opp dine FM screenshots, taktikker med mer, benytt http://fmfile.com , din opplastningsportal for Football Manager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå