bmhoff Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Litt ny på dette med vann kjøling. Men kan Corsair H80 Hydro Series CPU Kjøler kjøle feks, CPU og GPU ? eller trenger jeg en radiator til begge? planen var og kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634915 for også la H80 kjøle cpu og GPU Takk for svar Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 h80 kjøler kun cpu Lenke til kommentar
bmhoff Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 No stock kjøler som tar begge? så man slipper og være bygg mester bob med pumper osv? Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Kan ikke si jeg har sett noen slike lukkede sett ennå, men det finnes veldig gode luftkjølere til GPU som du kanskje kunne brukt isteden? Nå ser jeg at du planlegger å kjøpe et 6990 kort og da vet jeg desverre ikke om noen beregnet på denne modellen, sikkert andre som gjør Endret 18. oktober 2011 av HFidelity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå