Nektard Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Heihei Har lest litt rundt på nettet men føler ikke at jeg får noe særlig svar. Noen mener det ikke funker, noen sier det bare former brystene og noen mener det funker. Hva hvis man bruker sekk, div teknikker osv? hva med dips?? Hva med denne? Er det i bunn å grunn mulig å bygge uten vekter?? Tusen takk for svar:D Endret 18. oktober 2011 av Nektard Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du må ha progresjon, dvs muligheten til å øke vektene i 6 uker. Så må du ha kcaloverskudd Har du dette vil du klare det. Bryst er sterkt, det er snakk om 40-60-80 kg her, hvordan skal du få til det med sandsekker? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Du må ha progresjon, dvs muligheten til å øke vektene i 6 uker. Så må du ha kcaloverskudd Har du dette vil du klare det. Bryst er sterkt, det er snakk om 40-60-80 kg her, hvordan skal du få til det med sandsekker? Tenkte i første omgang på en rygsekk, også vipper du den så langt på nakken som muilig når du står i posisjon?? Eller la oss si at jeg bruker en rygsekk mens jeg gjør teknikken på videoen, selvom det ser ut som han sliter nok uten:P Endret 18. oktober 2011 av Nektard Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er det i bunn å grunn mulig å bygge uten vekter?? Ja. Med riktige øvingar, progresjon og næringsinntak så vil du få det til. I mitt program har eg tre øvingar for bryst der to av dei er med kroppsvekt (dips og push-ups). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå