smort1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nikon vs. Canon! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lyset tok du bra her synes jeg.Gode farger og ganske så morsomt bilde;) 1 Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Flott fanget artig bilde. 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Artig situasjonsbilde. Jeg mener det må bli 0-0. 1 Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fin dokumentasjon. Det er vel mange av oss som kjenner seg igjen som turist i varmen med slitne bein og tungt fotoutstyr. Mitt tips i den situasjonen er en kald øl. Tips vedr. bildet har jeg ikke :-) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Fin dokumentasjon. Det er vel mange av oss som kjenner seg igjen som turist i varmen med slitne bein og tungt fotoutstyr. Mitt tips i den situasjonen er en kald øl. Tips vedr. bildet har jeg ikke :-) Takker Per! Det ble faktisk et par Mythos rett etter at bildet var tatt.....(Yamas!) Lyset tok du bra her synes jeg.Gode farger og ganske så morsomt bilde;) Takker Jan Erik! Flott fanget artig bilde. TAkker roarbech! Artig situasjonsbilde. Jeg mener det må bli 0-0. Takker Erik! Enig med du ang. resultatet... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Et lite blinkskudd i mine øyne, her er god fortelling og humor - egentlig et knakende godt gatefoto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Et veldig godt, humoristisk turistbilde. God observasjon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Et lite blinkskudd i mine øyne, her er god fortelling og humor - egentlig et knakende godt gatefoto Takker Tjernshaugen! Yamas! Et veldig godt, humoristisk turistbilde. God observasjon! Takker Morten! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette var et morsomt bilde! Befriende å se gatefotografier som er i farger, og som også klarer å vise sommerlige farger. Et spennende bilde, og godt fanget av fotografen. Fikk meg til å trekke på smilebåndet 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette var et morsomt bilde! Befriende å se gatefotografier som er i farger, og som også klarer å vise sommerlige farger. Et spennende bilde, og godt fanget av fotografen. Fikk meg til å trekke på smilebåndet Takker Fredrik! Synes heller ikke dette inntrykket hadde blitt det sammen uten farger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg