Gå til innhold

Første SmartPhone. Budsjett: 2-4k.

avona

Anbefalte innlegg

Hei!

Funnet ut at det er på tide med ny telefon og tenkte å kanskje bruke noen kroner denne gangen!:)

Kjøpte Xperia pro mini for 1 år siden, og er ikke særlig begeistret. Den brukes for tiden kun til vekkerklokke og påminninger, men kun til det bruk krasjer den utrolig nok.

Uansett, har funnet ut at jeg vil bruke 2-4k, vil ikke bruke 4k om det ikke er nødvendig, men så blir det mange flere muligheter ved å streke seg litt også.

Det jeg ser etter er en telefon med:

Stor skjerm

Godt kamera

Gode surfemuligheter.

Egentlig litt allsidig. Batteri er vell en faktor antar jeg, men jeg reiser ikke særlig så det er ikke noe jeg ser på som viktig. Det skal noteres at jeg har hatt et øye for samsung og et annet for LG. Eple-telefoner er nei nei.

Edit: Ingen operatør.

På forhånd takk!

Endret av avona
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil sterkt anbefale Galaxy S i9000 http://cdon.no/elektronikk/samsung_galaxy_s_metallic_black_(i9000)-13540137

eller

http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort?kcid=1

Spørs hva du har lyst på, den øverste er 4'' og koster 2400 (3400) og den andre er 4.3 og koster rundt 4000. Begge to er kjempe telefoner :thumbup:

Endret av Dudeadgy
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Samsung Galaxy S plus jeg! ser ut som en billigere og litt nedgradert versjon av SII'en!:) Kjøpte i Ceramic white, men ser ut til at det kun er bak delen som er det, så blir spennende å se om de har fått det til å funke!:) Trodde i forkant at hele ville ha en hvit touch slik som SII'en, men ser ut til at jeg tok feil.

Prisen med frakt ble 2900,-

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...