Gå til innhold

Veien til førerkortet

iPlay

Anbefalte innlegg

Hei!

Fattern har begynt å mase litt på meg om å ta lappen, og siden han vil betale for det, hvorfor ikke ta det nå? Så jeg har et par spørsmål angående veien til førerkortet.

Ingen i familien min kjører bil, så derfor må jeg tilbringe en del tid sammen med en mentor fra en trafikkskole. Jeg bor i Oslo (sentrum), og har ikke peiling på hvor jeg finner gode trafikkskoler. Jeg har tatt grunnkurs ja, men der er det veldig dyrt og de anbefaler å få kjørt så mye som mulig med foreldrene (vil visst ikke bruke så mye tid på en elev..). Jeg har hørt en del rykter om at Metro Trafikkskole på Kalbakken er bra.. Noen som kan bekrefte dette? Er det noen trafikkskoler her i Oslo dere kan anbefale en som aldri har kjørt en bil, som også ønsker å få den opplæringen en trenger?

Når det gjelder teoriboka, så antar jeg at denne er den nyeste utgaven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte Metro Trafikkskole, og er veldig fornøyd. Alle mine venner som har tatt førerkortet har også brukt den kjøreskolen. Så bare lovord fra min side om den skolen.

Tusen takk for svar :) Skal møte en kompis imorgen som selv har tatt lappen der, hører med han :D

Noen som kunne bekrefte det ang. teoriboka? Tenker å få bestilt den så fort som mulig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...