eriknor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Morgengry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tenk at noe så stygt som disse traktoreggene kan bli så vakre og nesten monumentale Det enkle, stramme kompet gjør seg god i dette lyset Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tenk at noe så stygt som disse traktoreggene kan bli så vakre og nesten monumentale Det enkle, stramme kompet gjør seg god i dette lyset Fantastisk lys du har klart å fange her! Bra eksponert også! Skal jeg pirke på noe, så virker forgrunnen noe uskarp. Mulig det har med jpeg-komprimeringen å gjøre da. Skulle gjerne sett litt mer "smell" i forgrunnen. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Veldig flotte farger. Fin dybdevirkning og en enkel og fin komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Flotte linjer inn og opp i bildet,og lyset inn fra venstre ble lekkert. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Linjene i åkeren og tåka skaper veldig fin dybde i bildet. Og lyset er jo fantastisk! Godt utført og en "naturlig" HDR. Bildet blir litt venstretungt, så kanskje ett kutt til høyre? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Linjene i åkeren og tåka skaper veldig fin dybde i bildet. Og lyset er jo fantastisk! Godt utført og en "naturlig" HDR. Bildet blir litt venstretungt, så kanskje ett kutt til høyre? Takk for det. Jeg vurderte et kutt til høyre, ja, men jeg likte dette bedre fordi linjene ender opp i et punkt. Kunne kanskje vært speilvendt også? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nydelig lys stemning og farger Knallflott ..LIKER Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 helt nydelig bilde,smil Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Glimrende HDR! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Enkel, men effektfull komposisjon. På grensen til støy i det røde partiet til venstre, men det holder. Likte dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg