Synderella Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har skiftet abonement, men mitt nye simkort har ikke ankommet enda. Dvs jeg blir gående uten telefon frem til det kommer, og posten her er sen. I mellomtiden så blir mitt gamle simkort sperret, telefonselskapet kunne ikke garantere t de fikk utsatt sperringen, men skulle prøve. Jeg lurer på om det blir sperret for innkommende anrop og sms også? For hvis folk fortsatt kan ringe og sende meg meldinger er ikke det så ille. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Telefonen din blir ubrukelig. Lenke til kommentar
Synderella Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Takk for svar. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ditt gamle SIM-kort blir deaktivert, og abonnementet hos din gamle operatøre opphører ved et bestemt tidspunkt. Fra dette tidspunktet vil all trafikk til ditt nummer rutes til ditt nye SIM-kort, som du ikke har fått så langt. Hvis det er snakk om Chess, NetCom, Telenor, Tele2, eller en annen operatør som har forhandlere (butikker) som selger deres produkter, så kan du gå dit og få tildelt et nytt SIM-kort i stedet for det som er på vei i posten. Dette koster som regel 100-250 kroner, men enkelte operatører er som regel greie og krediterer denne kostnaden i nye kundeforhold som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå