Gå til innhold

Nettmøte med flere mikrofoner og skjermvisning

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger desperat tips om hvordan jeg kan best mulig arrangere et nettmøte for en gruppe.

Det vil være 7 medlemmer fra utsiden som skal følge med på presentasjonen som foregår her på jobben.

Kravet er at han som holder presentasjonen skal kunne vise presentasjonen til de andre som ikke sitter i rommet.

Det andre kravet er at han som skal holde presentasjonen trenger en mikrofon og de i møterommet skal også ha mikrofoner slik at de som sitter i nettmøte kan høre hva alle som sitter i rommet sier.

Jeg mener Skype har en slik funksjon at du kan invitere til et nettmøte og vise skjermbildet av presentasjonen, men hvordan kan jeg koble til flere mikrofoner?

Jeg har tenkt det slik at han som holder presentasjonen får en egen mikrofon også sette en åpen mikrofon på bordet hvor de andre sitter det burde klare å dekke hva alle sier men det blir fortsatt 2 mikrofoner.

Det er viktig dette blir best mulig og jeg har kun 1 planleggings dag før det skal gjennomføres HJELP :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MS Lync 2010 + en Polycom CX5000 mikrofon (den tidligere Roundtable mic

en fra MS) klarer dette, men det klarer du ikke å sette opp på 1 dag.

Tror ikke Skype har muligheten til flere enn 3 samtidige videoklienter som snakker sammen, og det er uansett en betalingstjeneste.

Kanskje TeamViewer sin presentasjonsmodus kan være noe for deg?

Endret av xcomiii
Lenke til kommentar

fikk ordnet med lisens til Adobe Connect Pro som funker akkurat slik vi ønsket, men vi har et problem med ekko, alle i salen skal høre hva de andre sier men det som blir sagt i salen kommer også på høytalerene som mikrofonen fanger opp og sender i en evig ekko.

Noen tips til det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...