BirgerCaC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Nei dette blir for tullete. Gidder ikke å være her å diskutere slikt. Det er jo rett og slett noe useriøst Minner om ytringsfrihet i dette landet Lenke til kommentar
RWS Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei dette blir for tullete. Gidder ikke å være her å diskutere slikt. Det er jo rett og slett noe useriøst Minner om ytringsfrihet i dette landet Minner om ytrings frihet ja... Helt riktig, den gjelder alle veier den nemlig... og er der for at selv de som ikke er enig med deg skal få si sitt også... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg stilte bare ett spørsmål om hvem som gadd og diskutere noe slikt. Lenke til kommentar
Diskutanten Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 jeg mener breivik skulle blitt sendt naken inn i ett rom med alle offrene og bli der i 5 min, så nakkeskudd. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg skjenner deg Andreas! Du er en luring du gitt :!: Men kom med noe litt mer seriøst Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jess, la oss gjøre han til den første antimuslimske martyr.... Det ønkset om å være ekstraordinær, er nettopp det ønsket alle oppfyller for han. er det ingen som skjønner det. Det er gnåling om ABB opp og i mente i aviser her og der ditt og datt. Jeg bryr meg ikke en dritt om hverken ABB eller de han drepte eller en eneste av de pårørernde. Like lite som jeg bryr meg om de 1000 unga som dør av sult hver eneste dag. Faktisk, så kunne sikkert tastaturet jeg skriver dette på matet en liten familie en måned. Hva er det som skjer i samfundet? Bruker miliarder av kroner på fyren. Lønner hundrevis av advokater som trenerer saken så lenge de kan, for å melke kua mens hun lever. Media er like ille. Penger penger penger. Dagbladet og VG kjempet som gale emd kampanjer og roser og dritt for å generere så mange sidevisninger som de stakkars serverne klarte, for å skrape inn penger i kassa. Sannhet? LOL er ikke noe som er sannhet her i verden. ALT kommer ann på hvem som betaler deg, og hvor du står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå