pakini Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har skrevet en case om immobilitet, er det noen her som vil lese den? Og se om jeg kan bruke den? Har ikke skrevet case før Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du må bare sende den Lenke til kommentar
pakini Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Du må bare sende den Har du en mail jeg kan sende den til? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bruk PM-systemet på forumet. Altså, gå inn på profilen hans og vel "send en melding". 1 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bare å sende på PM Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har skrevet en case om immobilitet, er det noen her som vil lese den? Og se om jeg kan bruke den? Har ikke skrevet case før Jeg har lest, og jeg synes det var veldig bra. Jeg har en mor på 87 sjøl, som bor hjemme og har tilsyn to-tre ganger om dagen av helsepersonell, så jeg kjenner til det meste av det du beskriver. (Eneste lille minus jeg har å anmerke, er noen små uryddigheter i språket, men at det i en sammenheng som dette ikke tillegges vekt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå