spindle Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hva er forskjellen på DVI Dual Link og Single Link kabler? Lenke til kommentar
spindle Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Er det virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dual Link = to DVI plugger i hver ende? Single Link = en i hver ende? Dette er IKKE pålitelig info... Jeg har egentlig ikke peil jeg... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dual Link: Single Link: Tror forskjellen er at dual link støtter både analoge og digitale signaler, mens single link støtter kun digital. Merk: det er en antagelse bassert på ikketilstedeværende fakta! The DVD-D dual link configuration provides enough bandwidth for resolutions up to 2048 x 1536 and allows high speed digital transmission up to 9.9 Gbps. Dette fjerner min tidligere antagelse. Dual Link har bare større båndbredde og egner seg bedre for HDTV og slike formater. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå