The-Arbiter Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heisann. Jeg bare lurte på om noen vet om gratis webhosting server som kan kjøre php 5.2.4? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Et søk etter free php host gir 42 millioner treff! Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heisann! Som torbjørn sier, google ga 42 milioner treff. Men her har du uansett en jeg bruker. Den er gratis men har to reklame bannere på siden, men du kan betale $9 en gang så fjerner du dem. Vee Serve Lenke til kommentar
The-Arbiter Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Heisann! Som torbjørn sier, google ga 42 milioner treff. Men her har du uansett en jeg bruker. Den er gratis men har to reklame bannere på siden, men du kan betale $9 en gang så fjerner du dem. Vee Serve Takk for svar! Kjører den 5.2.4? Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Heisann! Som torbjørn sier, google ga 42 milioner treff. Men her har du uansett en jeg bruker. Den er gratis men har to reklame bannere på siden, men du kan betale $9 en gang så fjerner du dem. Vee Serve Takk for svar! Kjører den 5.2.4? Ja. Men de har desverre problemer med hosten deres for øyeblikket. Og håper på å være oppe snart Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Beklager men veeserves gratis del er stengt etter at de har hatt over 10k free-brukere, 70% av disse var bare fake Lenke til kommentar
aleks96 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Prøv 000webhost. Tror det er 5.2.4 de har Er uansett veldig bra host til å være gratis. Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Prøv 000webhost. Tror det er 5.2.4 de har Er uansett veldig bra host til å være gratis. Personlig så har jeg veldig dårlig erfaring med 000webhost, etter at de stengte nettsiden min som faktiskt fulgte alle TOS, brukt ikke mye minne eller prosessorkraft. Fikk ingen advarsel før de stengt den, prøvde å spørre hvorfor den var stengt via support ticket men fikk ikke vite det fordi de ikke kunne gi ut sånn informasjon, de sa også at hvis jeg logget inn på kontoen min så kunne eg ta en ticket der og spørre. Men hvordan i H kan jeg logge inn når kontoen min var sperret og ikke var mulig å logge inn på den, det skjønner jeg ikke hvordan er mulig. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvorfor er den versjonen av php så viktig? Er det noe kult jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har sikkert tenkt å bruke et CMS som trenger > 5.2.4. Lenke til kommentar
The-Arbiter Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Takk for svar og forslag! Jeg har et script som nylig er flyttet fra en server til en annen. På den nye serveren kommer det opp fult av feilmeldinger, og har blitt fortald av flere at det kan være php versjonen som det er noe gale med. Så dette vil jeg teste uten at det skal bli altfor store kostnader. En dedikert server har jeg hørt kommer til å virke, men jeg vil ikke bruke massevis av penger på dette vist jeg ikke er sikker på at det er php versjonen serveren kjører som er problemet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 En VPS vil også holde da du vil få root-rettigheter og kan installere hvilken PHP-versjon du vil hvis du har kunnskapene til det. En VPS er billigere og det er ingen grunn til å velge dedikert server bare for å teste dette. Du kan f. eks prøve å snakke med et av de up-and-coming selskapene som f. eks Inception Hosting om du kan få prøve servern deres i et døgn (jeg fikk det), så kan du prøve deg frem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå