Gå til innhold

[Løst] Gratis webhosting server som kan kjøre php 5.2.4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Som torbjørn sier, google ga 42 milioner treff.

Men her har du uansett en jeg bruker.

Den er gratis men har to reklame bannere på siden, men du kan betale $9 en gang så fjerner du dem.

Vee Serve :thumbup:

Takk for svar!

Kjører den 5.2.4? :)

Ja.

Men de har desverre problemer med hosten deres for øyeblikket.

Og håper på å være oppe snart :w00t:

Lenke til kommentar

Prøv 000webhost. Tror det er 5.2.4 de har :)

Er uansett veldig bra host til å være gratis.

Personlig så har jeg veldig dårlig erfaring med 000webhost, etter at de stengte nettsiden min som faktiskt fulgte alle TOS, brukt ikke mye minne eller prosessorkraft.

Fikk ingen advarsel før de stengt den, prøvde å spørre hvorfor den var stengt via support ticket men fikk ikke vite det fordi de ikke kunne gi ut sånn informasjon, de sa også at hvis jeg logget inn på kontoen min så kunne eg ta en ticket der og spørre.

Men hvordan i H kan jeg logge inn når kontoen min var sperret og ikke var mulig å logge inn på den, det skjønner jeg ikke hvordan er mulig.

Lenke til kommentar

Takk for svar og forslag!

Jeg har et script som nylig er flyttet fra en server til en annen. På den nye serveren kommer det opp fult av feilmeldinger, og har blitt fortald av flere at det kan være php versjonen som det er noe gale med. Så dette vil jeg teste uten at det skal bli altfor store kostnader.

En dedikert server har jeg hørt kommer til å virke, men jeg vil ikke bruke massevis av penger på dette vist jeg ikke er sikker på at det er php versjonen serveren kjører som er problemet.

Lenke til kommentar

En VPS vil også holde da du vil få root-rettigheter og kan installere hvilken PHP-versjon du vil hvis du har kunnskapene til det. En VPS er billigere og det er ingen grunn til å velge dedikert server bare for å teste dette. Du kan f. eks prøve å snakke med et av de up-and-coming selskapene som f. eks Inception Hosting om du kan få prøve servern deres i et døgn (jeg fikk det), så kan du prøve deg frem! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...