Dag Norman Sværi Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heipiplerke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser for meg ut til å være et brukbart godt bilde av fuglen i naturlig miljø, fine detaljer og bra med glimtet i øyet. Bakgrunnen kan fremstå som urolig, men jeg foreslår ikke å gjøre noe med den. Utsnittet fungerer, om det kunne vært gjort annerledes kommer an på hvor mye du har å gå på og hvordan det ser ut der. Totalt sett er det et bilde jeg hadde vært rimelig godt fornøyd med om det hadde vært mitt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skarp og fin modell i sitt rette miljø. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ville kanskje kuttet halvveis opp der lyngen er på sitt høyeste,og dermed også fått motivet mer frem;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fin skarphet og god komp, men bakgrunden blir for urolig for meg. Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei. Flott skarphet med fine detaljer på lerka, ellers så støtter jeg meg til kommentaren til Tjernshaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg