Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hår mellom øyenbryn - Laseroperasjon

screenman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke vokse istedet? Billigere, enklere, tryggere og du kan gjøre det enda billigere ved å gjøre det selv. Vd vedvarende voksing blir hårene tynnere og tynnere og tynnere, og plutselig så legger du ikke merke til dem lenger når de gror ut.

Jeg har epilert i en liten stund nå, og det tar en evighet før noe gror ut så jeg kan epilere igjen, og det er ikke snakk om at det kommer noe sjenerende mye hårvekst. Epilering gir samme effekt som voksing. (man river ut røttene)

Lenke til kommentar

Eg har samme problem. Måten eg løser det på er å barbere det bort samtidig som eg barberer ansiktet ellers. Ulempen er at eg av og til ønsker å gå ubarbert ei stund, og da får mono-brow vokst seg til litt. Det er ikke synlig med mindre man ser etter det, hos meg, men eg føler meg litt utilpass med det.

Er ellers interessert i å få løst dette permanent. Epilering/vokse kan være aktuelt :)

Lenke til kommentar

Epilering? Gjør det ikke vondt som f***?

Ikke hvis du gjør det riktig. Strammer du huden som skal epileres så stramt som mulig mens du epilerer så merker du det ikke overhode, så det kan være en idee å få hjelp av en som står deg nær.

Finnes også mange andre triks som å kjøle område ned med is på forhånd, ta ett varmt bad så porene åpner seg og å ta litt smertestillende eller ett glass vin.

Jeg epilerer kun leggene for now, har prøvd bikinilinjen og trodde jeg skulle besvime flere ganger av smerten :p (da visste jeg ikke at man skulle stramme huden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...