Redaksjonen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå skjer det igjen - ny satellitt på vei mot jorda. Denne vil du helst ikke ha i hodet Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hva om den treffer en ku på et jorde i Italia, og landeieren mister en hel del av formuen sin? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Alle som skriver om dette får det til å høres ut som om det er bare bra at de faller i havet. Jeg synes ikke det er bra at havene forsøples. Tipper de inneholder mange miljøgifter også. 1 Lenke til kommentar
Alfaholic Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) ...............med satelitt i hodet..... Endret 18. oktober 2011 av Testarossa11 Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Alle som skriver om dette får det til å høres ut som om det er bare bra at de faller i havet. Jeg synes ikke det er bra at havene forsøples. Tipper de inneholder mange miljøgifter også. Helt enig! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Alle som skriver om dette får det til å høres ut som om det er bare bra at de faller i havet. Jeg synes ikke det er bra at havene forsøples. Tipper de inneholder mange miljøgifter også. Helt enig! Mesteparten er vel oppbrent på veg ned, så masse skade kan det ikkje bli. Kva skjer med ITAvisen standard på overskriftene i det siste da? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Falt ned noe i Gudbrandsdalen i natt. En annen satelitt eller denne? Lenke til kommentar
Grubasek Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Naken_Greve: Les dagens VG. Der står det at det var meteoritter som falt ned over Norge. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Da jeg leste dagens VG stod det ingenting om meteoritter Jeg er ikke fremoveroppdatert på avisene... Men det burde jeg vært, så skulle jeg tatt Lottoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg