Pungrotta Crash Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heisann! Jeg skulle bare gå ned trappen med pcen min og hadde på ullsokker.. Pcen falt hardt i bakken og vil ikke skru seg på! Dekker trygghetsforsikringen dette? Får jeg ny pc? Får jeg en pc til samme sum som jeg kjøpte den jeg har nå? Hva gjør jeg nå? Mhv Quattro123 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, ring 815 58 589 og meld skaden din. og så lever pc'en inn til nærmeste butikk. så blir den enten reparert eller byttet i ny Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Takker! Håper det blir ny pc, fordi Packard Bell er noe dritt. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mest sannsynlig samme merke Det blir vel samme spesifikasjoner hvertfall;) Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 De har ikke Packard Bell med samme spes. så håper det går i boks Lenke til kommentar
Loko Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Husk å ha kvittering tilgjengelig når du ringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå