MotoG Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nøtteskrike II Beskrivelse: Fortsetter med flere bilder av nøtteskrika. Takker for kommentarer til mitt forrige bilde. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nok et fint bilde av "skrika". Skarpheten er god, selv om det er litt å gå på. Ok komp/utsnitt. Bra melvin. 2 Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ok komp. Aner en liten bevelse som gjør deler av fuglen noe uskarp,men slett ikke værst dette:) Liker bilde. Flott fugl med nydelige farger:) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Synes det er et greit bilde av skrika, hodet virker ikke helt skarpt men det er heller ikke uskarpt. Kan se ut som hovedfokus sitter litt bak på kroppen og at hodet er i grensa til fokusområdet. På bakgrunnen over hodet tegnes det noen horisontale striper som drar litt oppmerksomhet, de kan godt jevnes ut. Flatt lys, men etter forholdene er det et brukbart bilde. 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har nok vært skarpere fra deg, men veldig bra dette og. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Havner nok på uttalelsen til Tjernshaugen her;) 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Litt uvant kameravinkel, men ett ok bilde av skrika. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sjå der var hele skrika gitt! Synes dette var bra jeg. Litt å gå på vedr. skarpheten kanskje, men bra brennvidden tatt i betraktning... ! 4'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Takker for alle kommentarer og poeng. Også 1eren, det viser jo at noen bryr seg om bildet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg