fredriklundell Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei står litt fast, og hadde vært veldig takknemlig om jeg kunne fått litt hjelp med noen oppgaver jeg skal ha innlevert innen Mandag 24 Oktober. Jeg går andre året psykisk helse som er en videreutdannelse Mentalisering er et forholdsvis nytt terapautisk begrep. Forklar begrepet Hvordan kan vi konkret bruke mentalisering i behandling av spiseforstyrrelser, vis til eksempler. Finnes det noen svakheter ved denne behandlingsformen Opggave 2: Tenk deg at du jobber på en utredningsavdeling, primær pasienten din er en ung mann ¨på 20 år, flyttet hjemmefra etter videregående skole for å studere på universitet i oslo. Har ingen tidligere innleggelser i psykiatrien. Hva er ditt fokus som miljøterapaut i utredningsfasen? Pasienten har mange symptomer på schizofreni. Hans opphold i avdelingen blir langvarig ca 7 mnd. Hva blir ditt og teamets fokus under behandlingsperioden.? Hvilke utfordringer har du, ditt team og pasienten i denne perioden. Drøft behandlingsopplegget teamet velger. Hva er styrken og svakheten ved behandlingen din primærpasient får i din avdeling Hjelp tas i mot med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det finnes ingen psykiske lidelser, kun avvik i fra normen - og normen av mennesket er stokk dumme og patetiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå