Xanman Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 19.10.2011 Marseille - Arsenal Champions League 20:45 @ Stade Velodrome Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Per Mertesacker - Laurent Koscielny - André Santos Mikel Arteta - Alex Song Gervinho - Tomas Rosicky - Andrei Arshavin Robin van Persie Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Rosicky gjorde det mer enn bra sist kamp så han fortjener å starte. Vingene du har listet opp er megasvake defensivt og det tror jeg kommer til å skape trøbbel for Jenkinson (uerfaren) og Santos (offensiv). Heller Walcott ved Jenkinson. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 For Walcott er fantastisk defensivt? Newsflash: Arsenal spiller i dag med nærmere tre spisser enn to vinger som må jobbe tilbake hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 For Walcott er fantastisk defensivt? Newsflash: Arsenal spiller i dag med nærmere tre spisser enn to vinger som må jobbe tilbake hele tiden. Ser du på kamper i det hele tatt? 4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) http://arsenalcolumn.co.uk/ Se punkt 7. Jeg er iallfall ikke aleine om å ha det synspunktet. Og for å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg ser på de aller fleste Arsenal-kampene. Jeg gikk glipp av en av kampene mot Udinese, og noen minutter av Dortmund-kampen, ellers har jeg sett samtlige minutter Arsenal har spilt denne sesongen. Endret 18. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Skandale om Wenger foretrekker Walcott imorra kveld også. Nok er nok. Han har hatt en dårlig periode, og fortjener (som alle andre spillere), å sitte på benken. Jeg har alltid hevdet at hvis Wenger begynner å bruke Walcott som spiss, så er det faktisk bedre at vi selger han. Nok en vanskelig bortekamp, blir ikke misfornøyd om vi tar med oss 1 poeng hjem. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Seriøst gutta, hvor mye jobber Gervinho og Walcott hjemover? Hvor god er Walcott defensivt? Mulig sarkasmedetektoren min er borte, men dette finner jeg for dumt. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Seriøst gutta, hvor mye jobber Gervinho og Walcott hjemover? Hvor god er Walcott defensivt? Mulig sarkasmedetektoren min er borte, men dette finner jeg for dumt. Finner vi bedre alternativer? Chamberlain sammen med Jenkinson eller Arshavin med Santos? Skal dog sies at Arshavin og Santos hadde fin samarbeid de få minuttene de kom inn på banen offensivt! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Er ganske nervøs nå. Marseille har scoret 70 % av målene sine på dødballer denne sesongen, og de lynraske vingene deres gjør dem livsfarlige på kontringer. Ayew vs Jenkinson kommer ikke til å bli et pent syn. De har også en god sisteskanse i Steve Mandana. For noen dager siden følte jeg meg ganske sikker på seier, men akkurat nå ville jeg sagt meg fornøyd med ett poeng. Edit: Kampen vises på Viasat 4! Sendingen starter 19:30. Digg! Endret 19. oktober 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Edit: Kampen vises på Viasat 4! Sendingen starter 19:30. Digg! Dagens gladnyhet!! Håper vi tar med oss minst ett poeng. En 2-0 seier hadde passet bra på en onsdag though! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Szczesny; Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Santos Song, Arteta, Rosicky Walcott, van Persie, Arshavin Jævla Walcott. Burde faen meg prestere i dag. Gervinho på benken. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Idiotisk at Gervinho ikke starter her når han dominerte i Ligue 1 i fjor, men Walcott pleier å prestere i CL. Bortsett fra det er jeg veldig fornøyd med laget. Flott at Rosicky og Arshavin starter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Angrepsrekka til Marseille er livsfarlig, men forsvarsrekka ser ikke allverdens ut. Tror dette blir en fartsfylt og målrik kamp. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Er vel det samme man har sagt om Arsenal siste 10 årene. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Har jeg aldri hørt. Du mener altså at Lauren - Adams - Campbell - Cole ikke er allverden? 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 COME ON ARSENAL Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) ehh , hvilken kanal går denne kampen på? finner kun Chelsea - Genk , Ac milan - Bate , Barcelona - viktoria kampene :/ edit ; ah de viser den jo på Viasat 4 hehe , uvant å se på den kanalen etter at jeg kjøpte Viasat sport pakken. Endret 19. oktober 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Viasat 4 / Viasat Sport HD. Snakk om å sjekke Viasat kanalene. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 good luck Gooners. Deilig i HD Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Oi en kommentator som kan uttale navnet på keeperen vår. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå