AwsmPineapple Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei, igår kjøpte jeg meg et nytt headsett siden mitt andre headsett sluttet å virke. Jeg kjøpte et Logitech F540 siden dette er trådløst, og har fått gode anmeldelser. Idag skal jeg prøve å koble det... Men ble litt usikker når jeg skulle finne Aux inngangen. Jeg har et Gigabyte GA-P67A-UD4-B3 motherboard, men ikke et lydkort. http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3759#ov Hvor er det jeg må koble inn aux ledningen? Håper å få svar fort siden jeg har bruk for det så fort som overhode mulig. AwsmPineapple Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Den grønne bak på hovedkortet Lenke til kommentar
AwsmPineapple Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Tusen takk Fikk nesten hetta her et sekund... Trodde jeg var nødt til å kjøpe lydkort, som hadde ført til at jeg hadde trengt et større kabinett, som hadde gjort at jeg måtte bygge om pcen. Du reddet meg der gitt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 den skal inn på den grønne kontakten på hovedkortet ditt. for å få mikken tilå fungere er jeg ikek helt sikker men utgangene skal være merket. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lydutgang er grønn, mikrofoninngang er rosa, og slik har det vært i minst 15 år. Bruksanvisning har man også. Lenke til kommentar
AwsmPineapple Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Men... Det er kun 1 aux ledning... Skal ikke den funke til både lyd og mic da??? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 kan du ta bilde av kontakten(e) som er i enden av ledningen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke om det headsettet kan brukes med PC-mikrofon. Det ser i alle fall ikke slik ut. Kjøp heller et headset som er beregnet til PC-bruk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Headsettet er laget for ps3 og xbox 360, har det selv. Jeg har aldri prøvet å koble det til en pc før, siden det ikke er laget for dette. Det du kan prøve, er å ta kabelen som følger med, den som skal brukes til xboxen, og koble til en 2,5mm til 3,55mm plugg på den. Lenke til kommentar
AwsmPineapple Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg kjøpte en kabel, aux 3.5 mm i begge ender. Problemet mitt er bare hvor i pcen aux kabelen skal kobles til. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er fortsatt i den grønne kontakten. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kontakten helt til høyre, i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå