Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Galaxy S II vs. iPhone 4s - Speed & Camera comparison - Si din mening.

217 stemmer

1. 1. Blir folk lurt via media til å tro at iPhone 4s er så rask som apple skal ha det til? Samt kvaliteten på kameraet?

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke å sammenlikne direkte for å få fram et sånn budskap, feks vil jo påstander om ekstrem hastighet indirekte være noe som regnes som ekstrem hastighet kontra konkurrentene eller andre aktuelle produkter, ikke kontra en Nokia 3210.

Joda, det kan man mene. Men det er din subjektive oppfatning i så fall. All markedsføring er full av slike uttrykk, og det tar de fleste av oss med de nødvendige klyper salt. Edit: Nå har vel ikke Apple brukt uttrykket ekstrem om hastigheten, de sier "quick and responsive". Høres ikke ut som en voldsom overdrivelse for meg.

Jeg vet ikke helt om jeg er enig i at ting ikke stemmer med apples påstander kontra egne produkter heller.

Du behøver ikke være enig med meg. Du må gjerne dokumentere at Apples sammenligninger ikke stemmer.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener det de prøver å fortelle media blir helt feil, jeg vet ikke om jeg skal si at apple trikser med tallene men vi kan jo se feks. under realise party dem hadde med 4S så nevner dem en hel masse android tlf men utelater feks Galaxy S2 på noen av grafene sine. Dette mener jeg da er for å lure forbruker/presse. :roll:

Edit, fant bilde jeg har posta før.

iphone5apple2011liveblox.jpg

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar

Er så bra den videon postet på youtube der iphone4s hakker, at folk stoler på sånn dritt. Av alle videoene som er silk smooth, så poster trådstarter selvfølgelig den.

Se denne, og bedøm kameraet selv. Det er ingen som er i nærhetne av å se bra camera som det iphone 4s her. Da snakker jeg bare om teknologien bak det. Er det noen som så alle bildene/Videoene postet fra galaxy nexus i dag/går. De ser forferdelig ut. Mye grain.

Apple har den mest eksklusive tlf og sannsynligvis den beste. At de klarer å konkurrere så godt mot androids 514 forskjeller smart telefoner er bare fantastisk.

Og ja selvfølgelig får vi 21mbps down her i norge. Trolig.

Greit folk liker android, men skjønner ikke hetsinga etter apple. Selv om min mening er at bare android er copy cats, iphone, så kommer android, så ipad, så får du noe kvasi produkter av android i 18 forskjellig varianter. Og de har floppet en etter en. Du skjønner når produsenter faktisk taper i rettsaken, at de har tatt copycat saken litt langt.

Du kjøpte en galaxy s2? Når får du ice cream? Dunno. Fragmenteringen hos android er bare helt katastrofe.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spol til 5min. Er disse bildene tatt med iPhone 3gs? Nei jeg tror dette er tatt med annet kamera kun for å vise en god presentasjon. Jeg husker når jeg og mine bekjente så dette, så trodde vi 3Gs ville ekstremt gode bilder, men så viste det seg at presentasjonen var ganske villendene i forhold til praktisk bruk.

http://www.youtube.com/watch?v=q2RuEuAuloA

Dette er fra presentasjonen av 4s, og her viser de et av bildene som skal være tatt med mobilen. Det ser for meg ut som det ikke er tatt med kameraet til 4s. Spesielt ikke når de blåser de topp så stort og bildet er så skarpt. SGS II har vunnet i 2 av 2 stillbildetester jeg har sett nå. Her er det noe som ikke helt stemmer.

iphone5apple2011liveblogkeynote1460.jpg

Jeg har selv drevet med foto og har 5D, samt 20D. Dette er ikke bilder rett fra telefonen.

Endret av Open-Source
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha manipulere media.... propaganda

wow, folk her inne må virkelig våkne opp. Morsom lesing though.

Er klart media prioriterer iphone over android. Fordi iphone kommer alltid med noe nytt. 1,5 år siden retina display kom, nå først har vi en tlf på android sida med lik ppi. Nå kom siri. icloud.

Det blir prioritert fordi apple produkter er mye mer populære enn android. Rett og slett. Ser ikke akkurat camping uten for en ny android tlf. Og joda android seller mest, men det er jo kanskje ikke så rart når mange vil bare ha noe billig dritt

hva har android å stille opp med. Rubin sa til og med selv i dag, at market ikke er der det skal være, og de henger etter. De spiller bare catch up. De må komme med noe nytt de og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er klart media prioriterer iphone over android. Fordi iphone kommer alltid med noe nytt. 1,5 år siden retina display kom, nå først har vi en tlf på android sida med lik ppi. Nå kom siri. icloud.

Det blir prioritert fordi apple produkter er mye mer populære enn android. Rett og slett. Ser ikke akkurat camping uten for en ny android tlf. Og joda android seller mest, men det er jo kanskje ikke så rart når mange vil bare ha noe billig dritt

hva har android å stille opp med. Rubin sa til og med selv i dag, at market ikke er der det skal være, og de henger etter. De spiller bare catch up. De må komme med noe nytt de og.

Hvem har vunnet testene? Android kommer med nye ting hele tiden, har du skyggelapper? galaxy S II kom med 4,3" Super Amoled, og hadde speccs som var forut sin tid. Ble favorisert av samtlige mobiljournalitser i tester. Det var rett og slett knockout.

Du kan få denne du og.

Så du keynoten? Android 4.0 er mer innovativt, spesielt i form av utseende. Det ser definitivt mer voksent ut. Nå har du muligheten til å personliggjøre din samrtmobil enda mer med tanke på behov og ønsker. Hvor er disse mulighetene i iOS5? Android 4,0 er mer rent og pent. Fjernet noe av den gamle tivolifølelsen, som spesielt iOS5 har! Startskjermene minner meg jo om en barnehage. Må gå inn i en og en applikasjon, og for å ikke glemme det gørrkjedelige gråblå utdaterte menyene!

Forbedringer på Android 4.0: (og gjøres alt her bedre enn på iOS5?)

* Enda bedre kontroll

* Nettleser

* kontakter/kontaktbehandling

* Galleri

* Notifications

* Task manager

* Kalender

* Multitasking

* Større frihet mtp kustomatisering

* Bedre widgets

* Sosiale tjenester

* Android Beam

* Bedre oversikt

* Massevis av ny funksjonalitet

* Hele det visuelle

* Setter selve iOS5 litt i skyggen

Kommer ikke på alt i farten. Se mer her

Ja det ser ut som iOS ligger et par år etter i utviklingen med det themet som er på iOS5, og hvordan de løser oppgavene kontra Android 4.0. Tilpasser du android med gode widgets, så blir brukeropplevelsen helt annen, samt "mellomleddene" fjernes, som gjør at produktivitetn øker.

threeyears.png

Når det kommer til selve visnings-opplevelsen de gir deg, så kan du og ta en titt her.

Hvem er det som utvikler seg raskest? Jo det er Samsung og Google Android.

Endret av Open-Source
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem har vunnet testene? Android kommer med nye ting hele tiden, har du skyggelapper? galaxy S II kom med 4,3" Super Amoled, og hadde speccs som var forut sin tid. Ble favorisert av samtlige mobiljournalitser i tester. Det var rett og slett knockout.

Du kan få denne du og.

Så du keynoten? Android 4.0 er mer innovativt, spesielt i form av utseende. Det ser definitivt mer voksent ut. Nå har du muligheten til å personliggjøre din samrtmobil enda mer med tanke på behov og ønsker. Hvor er disse mulighetene i iOS5? Android 4,0 er mer rent og pent. Fjernet noe av den gamle tivolifølelsen, som spesielt iOS5 har! Startskjermene minner meg jo om en barnehage. Må gå inn i en og en applikasjon, og for å ikke glemme det gørrkjedelige gråblå menyene!

Forbedringer på Android 4.0: (og gjøres alt her bedre enn på iOS5?)

* Enda bedre kontroll

* Nettleser

* kontakter/kontaktbehandling

* Galleri

* Notifications

* Task manager

* Kalender

* Multitasking

* Større frihet mtp kustomatisering

* Bedre widgets

* Sosiale tjenester

* Android Beam

* Bedre oversikt

* Massevis av ny funksjonalitet

* Hele det visuelle

* Setter selve iOS5 litt i skyggen

Kommer ikke på alt i farten. Se mer her

Ja det ser ut som iOS ligger et par år etter i utviklingen med det themet som er på iOS5, og hvordan de løser oppgavene kontra Android 4.0.

threeyears.png

Og hva må du gjøre for å få tak i dette her?

Kjøpe en ny tlf. Nettopp. Har du en galaxy s2 (som jeg har forresten) så er du screwed fordi du må vente på at samsung setter sitt touchwiz helvete og du får det sikkert en gang på nyåret. Burde det være sånn? Helt ærlig. Skal person a som har en type tlf få en oppdatering før person b? Det er så håpløst.

Det er bra du skriver en liste som om du har prøvekjørt oset selv. Jeg så bare på demoen, og da så jeg google folk slet med å få ting til å fungere.

Android har snakket om strømlinjeforming og funksjonalitet helt siden 2.0.

Alt det du snakker om gjorde ios førøvring i 5.0 og addet mye ting android folk har latterliggjort i årevis. For sent ja, men jeg ser ikke hva android har nå som ios ikke har. Bare et os som drar mye mer kraft enn hva ios gjør.

Og når vi først snakker om "propaganda" så tar jo du alt det google sier som god fisk, og mener jo selvfølgelig blir bedre. Uten selv å ha prøvd det selv. Litt komisk.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
men jeg ser ikke hva android har nå som ios ikke har. Bare et os som drar mye mer kraft enn hva ios gjør.

Jeg gir opp. Andre for ta over.

Når det gjelder Nexus, så er den i posten så fort den kommer. Men jeg venter heller på Galaxy S III som jeg tror blir en helt annen verden. Den kommer 10nov i statene, så det kan ikke vær langt unna. Til da holder absolutt SGS II.

Ps. Ta en titt på frihet, basisfunksjonalitet o.l. Det er linket i innlegget som er oppdatert.

Endret av Open-Source
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når du fremstiller deg selv slik du gjør får jeg store problemer å ta deg seriøst i det hele tatt. Blir som å diskutere innvandringspolitikk og ekteskapslov med en med hakekors som avatar og link til homofobienes landsforening i signaturen.

Apple fremstiller SELVFØLGELIG seg i så godt lys som mulig. Hadde de ikke gjort det så hadde de aldri vært der de er i dag. Denne leken med tall og søylediagrammer har enhvert firma i verden fagbrev i. Har f.eks. Nvidia klart å lansere ett kort som yter 7% bedre enn AMD sitt beste så vil jo selvfølgelig søylediagrammet se ut som en skyskraper i forhold til konkurransen. Er det noe nytt i dette, eller sliter dere med å finne på ting å prate om?

Muligens tidenes oppdatering av android er annonsert, flere gode telefoner, men det fansen har tid til er å gråte over hvordan Apple ikke tar med telefoner som slår dem på ett søylediagram. Velcome to Earth.

Ok, så da er du enig i at apple prøver å manipulere media, så bra da er i en til :thumbup:

Men jeg kan fortsatt ikke skjønne at du mener at signaturern er propaganda siden idg.no /PcWorld har et litt kritisk syn på apple i den saken.

Jeg håper for din del at du ikke mener all kritikk av apple er propaganda.

En helt annen sak, jeg jobber som forhandler av blant annet apple produkter, og den artikkelen der tar du å spinner litt feil.

Det er et helvete å forhandle mac/istuff fordi vi aner ikke nrå det skjer oppdateringer, og slike ting, da vi som regel sitter på ting på lager som blir gammelt, og vi taper penger. vanligvis får vi beskjed internt når noe nytt er på vei på andre fronter. men ikke med apple, vi har også 0% i bf. Så skjønner hvorfor de folka der sutrer.

Har du spurt kunder forresten, så leder apple den. Alltid.

(Of topic warning)

Som nevnt i artikkelen: Mange har opplevd knust glass på sin iPhone, og ingen ser dette bedre enn forhandlerne, som får misfornøyde kunder tilbake i butikken, og mobilselskapene, som har skrudd opp prisen på forsikring av iPhone, slik at den er mange hundre prosent dyrere enn andre telefoner.

Jeg jobber ikke med salg av tlf så jeg kan ikke svare på annet en det som blir sakti den artikkelen.

Lenke til kommentar

Fordi iphone kommer alltid med noe nytt

LOL, må bare spørre hvilket år vi er i nå?

Jah, vi er i 2011 hvor det du sier her er helt feil.

Syntes alltid iphone kommer med noe nytt jeg, men det er jo min mening.

Lensen til kameraet forresten. galaxy nexus er langt unna der.

Siri

game center

iMessage (greit å ikke betale for sms;)

Så mye nytt også under ice cream, men slet med å finne hva som var nytt.

Joda face unlock, sikkert artig første gang, men det så ikke ut til å fungere på demoen ihvertfall, og ser ikke helt poenget når jeg går på gata og holde tlf forran ansiktet, men men. De har redesignet uien litt, og lånt mye fra iOS, og lagt til noe nye widgets og live wallpapers, men ser ikke akkurat det som nye greier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spol til 5min. Er disse bildene tatt med iPhone 3gs? Nei jeg tror dette er tatt med annet kamera kun for å vise en god presentasjon. Jeg husker når jeg og mine bekjente så dette, så trodde vi 3Gs ville ekstremt gode bilder, men så viste det seg at presentasjonen var ganske villendene i forhold til praktisk bruk.

http://www.youtube.com/watch?v=q2RuEuAuloA

Dette er fra presentasjonen av 4s, og her viser de et av bildene som skal være tatt med mobilen. Det ser for meg ut som det ikke er tatt med kameraet til 4s. Spesielt ikke når de blåser de topp så stort og bildet er så skarpt. SGS II har vunnet i 2 av 2 stillbildetester jeg har sett nå. Her er det noe som ikke helt stemmer.

iphone5apple2011liveblogkeynote1460.jpg

Jeg har selv drevet med foto og har 5D, samt 20D. Dette er ikke bilder rett fra telefonen.

Du har holdt mye på med studio lys og slike ting, joda bildene ser selvfølgelig bedre ut, men henter du ned exif data på de bildene (som har blitt lagt ut) så stemmer det nok ganske greit skal du se.

DU bürde forresten se på disse igjen. Han har vel 7d, og trenger ikke den mer, så er ikke så lurt å komme med påstander, når du ikke har noe å backe det opp med. bortsett fra "jeg kan kamera" innstillingen din.

Tatt fra videon av han som filmet:

Holy cow. Time to throw my 7D in the bin*

Got an iPhone 4S yesterday and got up this morning to go for a surf. No surf, so thought I'd shoot some stuff to see what the new camera is like on the 4S. Got home, looked at the footage, and couldn't believe it came out of a phone. Was so excited so thought I'd quickly cut a vid to share the goodness.

It's actually amazing. The automatic stabilisation seems to work wonders, and gets rid of most the jello. Depth of field is flipping awesome. Colours are really good straight out the camera, but I did give this footage a slight grade with the 3-way colour wheel in Final Cut.

også denne, side by side med canon 5d mark 2, et camera som koster flesk.

enda en forklart hvorfor iphone 4s kameraet er så mye bedre

http://www.tested.com/news/heres-what-makes-the-iphone-4s-new-camera-so-much-better/2963/

jeg kan gjerne fortsette

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som nevnt i artikkelen: Mange har opplevd knust glass på sin iPhone, og ingen ser dette bedre enn forhandlerne, som får misfornøyde kunder tilbake i butikken, og mobilselskapene, som har skrudd opp prisen på forsikring av iPhone, slik at den er mange hundre prosent dyrere enn andre telefoner.

Jeg jobber ikke med salg av tlf så jeg kan ikke svare på annet en det som blir sakti den artikkelen.

Var ikke meningen å dra det off topic. Forstår bare ikke artikkelen. I tester (customer satisfaction) så gjør alltid apple det best. uansett om det er pc eller istuff.

Mente bare at når du jobber med salg så pusher du alltid forsikring sant. Trygghetsavtale, kall det hva du vil. Og vi seller det plenty til iphone brukere. Og det er penger rett inn. Men samme, blir vel for mye off topic

Lenke til kommentar

Ja har drevet med modellfoto på hobbybasis, så jeg kan det meste om lyssetting og foto genrelt.

Spesielt den filmen der 3gs presenteres. Mener du det er ekte vare. Har du tatt bilder med 3gs for så å ha lagt de inn på pc/mac?

Nydelige videosamples absolutt. Men husk at de er tatt av proffe forografer med stativ og etterbehandling på mac/pc. Jeg har sett noen nydelige demoer av SGS II, noe som vanlige folk ikke har en sjanse til å utføre selv.

iPhone 4s blir jo presentert som om den tar like gode stillbilder som de beste speilrefleksene, men sannheten er at SGS II tar den i test når der kommer til dette. Da begynner jeg å lure litt. Ser du da poenget med at dette kan være litt missvisene ovenfor folkemassen når de ser slikt som dette? Hva skjer når de får produktet? Jo, de prøver selv og er ikke i nærheten av å produsere frem samme resultat.

Hvilket os ser best ut designmessig, mest intiutivt og oversiktlig ut?

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

Ja har drevet med modellfoto på hobbybasis, så jeg kan det meste om lyssetting og foto genrelt.

Spesielt den filmen der 3gs presenteres. Mener du det er ekte vare. Har du tatt bilder med 3gs for så å ha lagt de inn på pc/mac?

Nydelige videosamples absolutt. Men husk at de er tatt av proffe forografer med stativ og etterbehandling på mac/pc. Jeg har sett noen nydelige demoer av SGS II, noe som vanlige folk ikke har en sjanse til å utføre selv.

iPhone 4s blir jo presentert som om den tar like gode stillbilder som de beste speilrefleksene, men sannheten er at SGS II tar den i test når der kommer til dette. Da begynner jeg å lure litt. Ser du da poenget med at dette kan være litt missvisene ovenfor folkemassen når de ser slikt som dette? Hva skjer når de får produktet? Jo, de prøver selv og er ikke i nærheten av å produsere frem samme resultat.

Var jo nettopp det som var poenget mitt, med proffe folk kan du ta fantastiske bilder og videor som ola nordman aldri vil få til. Derfor når vi ser et bilde tatt med en galaxy s2, 3gs, iphone 4 whatever så blir man jo litt skuffa. Men det er ikke sant at det ikke er mulig. Var jo det jo tok tak i din statement.

Gjelder ikke akkurat det du sa nå også om sgs 2? Jeg mener, det finnes da utrolig bilder/videor som den har tatt også, men det betyr ikke at jeg klarer det. Men det betyr samtidig at det ikke er umulig

Sant?

PS. Apple eller noen har aldri satt kamerat opp mot speil refleks. De snakker om point and shoot. Altså canon, nikon, sony, samsung dig kamera man får for 1000 lappen. Og sammenligne et mobil kamera med et speilrefleks er jo helt hinsides

PS2: Angående os, så er jeg delt, jeg syntes android gjør mye bra med frihet, widgets, og så liker jeg samtidig oversikten, og enkelheten av ios, og det vet jo også med min far på 60 år gjør. Det er derfor jeg håper android blir litt mer strømlinje formet. Og så syntes jeg hele eco systemet bak apple er bra, med app store og alt det der.

Men selvfølgelig det er mye android har som jeg ønska ios hadde. Og vice versa.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hele poenget er hva produsentene viser frem til massen. Er informasjonen villendene eller ikke? Jeg mener de bildene som er vist frem på både 4s og 3gs kommer under denne katagorien. De bildene som er brukt på 3Gs sin presentasjon er ren juks. Rett og slett. Klart produsenter vil selge, men ikke manipuler virkeligheten, for det er så mange som biter loddrett på, så sitter vi andre å ser rett igjennom. Det er til å bli kvalm av til tider.

Apple er kjent for å snakke med store ord. Hype opp selv se små tingene

http://www.youtube.com/watch?v=Nx7v815bYUw

Såg du keynoten til Android 4.0? Hørte du mye sånne ord som dette? Det eksisterte så og si ikke..

Over til den andre tingen vi diskuterte:

Hvilket os ser best ut designmessig, mest oversiktlig og mest produktiv ut? Tenk også spesielt på og basisfunksjonaliteten. Se på det bilde igjen, å se for deg menyene og beskjedsystemet. Hva ser mest modent, intuitivt og mest fremtidsrettet ut?

Ser jeg begynner å bli trøtt her!

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

Fordi iphone kommer alltid med noe nytt

LOL, må bare spørre hvilket år vi er i nå?

Jah, vi er i 2011 hvor det du sier her er helt feil.

Syntes alltid iphone kommer med noe nytt jeg, men det er jo min mening.

Lensen til kameraet forresten. galaxy nexus er langt unna der.

Siri

game center

iMessage (greit å ikke betale for sms;)

Så mye nytt også under ice cream, men slet med å finne hva som var nytt.

Joda face unlock, sikkert artig første gang, men det så ikke ut til å fungere på demoen ihvertfall, og ser ikke helt poenget når jeg går på gata og holde tlf forran ansiktet, men men. De har redesignet uien litt, og lånt mye fra iOS, og lagt til noe nye widgets og live wallpapers, men ser ikke akkurat det som nye greier.

Ehhh, følger du med på hva Android faktisk har og kan?

Tydligvis ikke.

Siri er ikke noe nytt, fordi Vlingo eller Google Voice Search har eksistert på Android lenge og gjør det ganske bra der.

Game Center. Joda fint det, men gaming på en 3.5 tommers skjerm? LOL gve me a freking break.

iMessage. Her må jeg bare si velkommen etter Apple. Dette har vi hatt i lang lang tid på Android. Så det er ikke noe nytt utenom at det er integrert i den vanlige SMS applikasjonen i iOS 5.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det som er enklest å bruke, der man fort gjort mest på kortest tid, der opplæringstiden er lavest mulig, ja det er det beste, foreløpig så leder ios. Man trenger ikke uendelig mange funksjoner når man aldri bruker dem, bare se på MS word, folk bruker stort sett maks 10% av funksjonene og resten er der som pynt og ikke så mye mer enn det.

Lenke til kommentar

Hele poenget er hva produsentene viser frem til massen. Er informasjonen villendene eller ikke? Jeg mener de bildene som er vist frem på både 4s og 3gs kommer under denne katagorien. De bildene som er brukt på 3Gs sin presentasjon er ren juks. Rett og slett. Klart produsenter vil selge, men ikke manipuler virkeligheten, for det er så mange som biter loddrett på, så sitter vi andre å ser rett igjennom. Det er til å bli kvalm av til tider.

Over til den andre tingen vi diskuterte:

Hvilket os ser best ut designmessig, mest intiutivt og oversiktlig ut? Tenk og spesielt på design, produktivitet og basisfunksjonaliteten. Se på det bilde igjen, å se for deg menyene og beskjedsystemet. Hva ser mest modent, intuitivt og mest fremtidsrettet ut?

Ser fortsatt ikke hva apple gjør annerledes her enn samsung osv, eller fks de videoene som ble visst i dag på presentasjonen av galaxy nexus. Ser ikke at dette er en apple spesifikk greie.

Og jeg har ikke noe problemer med det. Jeg vet at det ikke er juks, og at det er mulig, om man bare har interesse, kunnskap nok til å lage video med en tlf.

iOS på det siste svaret ditt etter ios 5.0. Da fikk ios et mye bedre notification system, og det trengte det sårt. Jeg syntes også hele uiet er mer strømlinjeformet, noe som kanskje ikke passer vår generasjon fordi vi vil tinkere så mye som mulig, men får de litt eldre, så elsker de det.

Da pappa hadde en samsung galaxy smart telefon, så fikk jeg ofte spørsmål når jeg var på besøk, hvorfor spiller ikke denne videon av, hvorfor kan jeg ikke mota mms, og han fikk aldri et svar på hva han gjorde galt. Det er derfor jeg håper android blir mer strømlinjeformet, og appellerer til flere folk enn oss.

Kan bare sammenligne iOS 5.0 mot 2.3.5 som min galaxy s2 kjører. Men syntes fortsatt ios er best. Syntes android har for ofte for mange menyer og innstillinger, mange som er dårlig forklart og gjemt bort. Jeg liker ikke app management saken til min galaxy, der den ikke sorterer apps alfabetisk hvis jeg ikke velger list view, som er stygt.

Jeg liker widgets, men ser bare ikke helt poenget med å ha store klokke widgets som tar halve skjermen, når klokka står oppi høyre hjørne, og hva jeg skal med store vær widgets, når jeg fint vet hvordan været er ute.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er enklest å bruke, der man fort gjort mest på kortest tid, der opplæringstiden er lavest mulig, ja det er det beste, foreløpig så leder ios. Man trenger ikke uendelig mange funksjoner når man aldri bruker dem, bare se på MS word, folk bruker stort sett maks 10% av funksjonene og resten er der som pynt og ikke så mye mer enn det.

Du får gjort mest på kortest tid på Android. Android er et mer produktiv OS. 2 sec skal finne noen eksempler.

Les :)

Endret av Open-Source
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...