Gå til innhold

Galaxy S II vs. iPhone 4s - Speed & Camera comparison - Si din mening.

217 stemmer

1. 1. Blir folk lurt via media til å tro at iPhone 4s er så rask som apple skal ha det til? Samt kvaliteten på kameraet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC Sensation XE blir det nok på meg, liker Sense som HTC har. Kraftigste av mobilene også.

Evt. kan du vente litt til HTC Rezound kommer. Kommer til å gruse Sensation.

http://techcrunch.com/2011/10/25/htc-rezound-to-debut-at-november-3-event/

Oi

men: It’s slated to be the first stateside device to pack Beats audio technology.

Er ikke XE det da med Beats.

+ den har 1.5Ghz dualcore samme some sensation XE

Skjermen er 4,3" på begge.

Eneste er oppløsningen er litt høyere på den en sensation

Hva er forskjellen ellers ?

Håper på noe bilder snart da av den :))

Lenke til kommentar

Er skjermen som er største forskjellen her. Er snakk om nesten dobbelt (1,78) så mange pixler og det vil du nok se forskjell på. XE virker for all den som en super telefon, men ville i hvert fall ventet til 3. nov før eg bestemte meg ;)

Edit: bilder kan du se her http://techcrunch.com/2011/09/26/htc-vigor-photo-leak-reveals-1-5-ghz-dual-core-processor-720p-display-and-4g-lte-support/

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Visningsopplevelsen på en high end smarttelefon henger høyt idag!

•  
  • Surfing
  • Video
  • Bildevisning
  • Spill
  • E-post
  • Dokumentlesning
  • Navigasjon
  • All annen visning

Bare tenk at alt dette blir bedre å se på. Og det er en stor fordel. Gjett om jeg gleder meg til 4,65" HD Super AMOLED ;)

Endret av Open-Source
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er skjermen som er største forskjellen her. Er snakk om nesten dobbelt (1,78) så mange pixler og det vil du nok se forskjell på. XE virker for all den som en super telefon, men ville i hvert fall ventet til 3. nov før eg bestemte meg ;)

Edit: bilder kan du se her http://techcrunch.com/2011/09/26/htc-vigor-photo-leak-reveals-1-5-ghz-dual-core-processor-720p-display-and-4g-lte-support/

Takker, da blir det utsatt til neste mnd med ny tlf :)

Lenke til kommentar

Takker, da blir det utsatt til neste mnd med ny tlf :)

Hva er det som gjør at du ikke velger Nexus?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg kommer til å velge iPhone 4S uansett. Ikke fordi jeg tror S2 er en dårlig telefon, men fordi jeg ikke er så begeistret for Android. Synes faktisk iPhones iOS er enklere og mer logisk. En smakssak selvfølgelig, men folk flest kjøper det de har lyst på, ikke nødvendigvis det som tester påstår er best.

En annen ting er skjermen. Skal ha telefonen i bukselomma, og S2 er litt i største laget. Kan ikke se at jeg trenger større skjerm enn 3,5 tommer. Ikke alt som er større er bedre.

Når det gjelder kameratest som jeg har lest på nettet var iPhone 4S fullstendig overlegen Galaxy S2 på videoopptak i svak belysning. Inne hos meg har ikke jeg lyskastere, så jeg synes dette er en viktig faktor. Det er tross alt inne jeg filmer mest.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Synes faktisk iPhones iOS er enklere og mer logisk.

Kan jeg spørre deg på hva som er enklere med iPhone 4S over Samsung Galaxy S II?

Og hva som er mere logiskt med iPhone 4S over andre telefoner?

Kan ikke se at jeg trenger større skjerm enn 3,5 tommer

Selvfølgelig kommer det jo ann på hva du skal bruke telefonen til. Men skal du bruke den til å se filmer på, surfe på internett, spille spill og bruke GPS, så er 4.3 tommers skjerm totalt overlegent 3.5 tommers skjerm. Period.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten sammenligning med hvordan google vs apple støtter sine telefoner.

http://theunderstate...tory-of-support

Dette reflekterer ikke Google sine intensjoner, men telefon produsentene. Google har gitt ut oppdateringen, og det er da opp til telefon produsenten å implementere de eller ikke. Så her er det ikke Google sin feil.

Google har på planer om(vet ikke om dette er gjort enda) å sette et krav til telefon produsentene at den telefonen de gir ut SKAL/MÅ få absolutt alle nye oppdateringer i minst 18 måneder fremover. Dette vil hjelpe masse. Inntil da, så er det kun telefon produsentene som har skylda.

Lenke til kommentar

Sjølvsagt er det ikkje Google sin feil...

Det einaste interessante med den sammenligninga der, er sett fra eit forbrukarsperspektiv. Forbrukarane gir blanke f.. i om det er Google eller HTC/Samsung/etc.. si skuld, når det er forbrukarane det går ut over.

Lenke til kommentar

Forbrukarane gir blanke f.. i om det er Google eller HTC/Samsung/etc.. si skuld, når det er forbrukarane det går ut over.

Jeg vil tro at den jevne forbruker gir blanke f.. i hele greia, og i de fleste tilfeller ikke en gang er klar over det, eller om de er, ser på det som et problem.

Lenke til kommentar

Galaxy S II slår vel iPhone 4S på de fleste punkter.

Dermed er det mer et spørsmål om man er bedre tjent med en telefon som tar mindre plass, og som nok er lettere å forholde seg til opp mot pc og ikke minst Mac. Da går det i favør iPhone.

Jeg har for tiden begge telefonene, men kommer vel å satse mest på å bruke iPhone, pga de punktene jeg nevnte. Men jeg vil foreløpig beholde Samsungen. Det er en kongetelefon.

Lenke til kommentar

som nok er lettere å forholde seg til opp mot pc og ikke minst Mac. Da går det i favør iPhone.

Akkurat det kan vel diskuteres, personlig vil jeg si iphone er vesentlig værre å forholde seg til på den fronten.

AtW

Joda, iPhone trenger iTunes, det er sant. Mulig den kan brukes mot Media Monkey også.

Lenke til kommentar

Forbrukarane gir blanke f.. i om det er Google eller HTC/Samsung/etc.. si skuld, når det er forbrukarane det går ut over.

Jeg vil tro at den jevne forbruker gir blanke f.. i hele greia, og i de fleste tilfeller ikke en gang er klar over det, eller om de er, ser på det som et problem.

Med mindre den normale brukeren er bunden til et synkroniseringsprogram, så vil de fleste ikke engang finne ut at de har en eldre versjon av OS`et. Dette er faktisk et pluss med iTunes.

Lenke til kommentar

Med mindre den normale brukeren er bunden til et synkroniseringsprogram, så vil de fleste ikke engang finne ut at de har en eldre versjon av OS`et. Dette er faktisk et pluss med iTunes.

Det stemmer vell ikke? Begge Android-telefonene jeg har spretter opp tilbud om OTA-oppdateringer når ny versjon er tilgjengelig. (Dette gjelder naturligvis bare om man kjører stock, men om man kjører custom ROM, så finnes det muligheter for varsel om oppdatering der også). Til og med de gamle Symbian Series 60 telefonene mine varslet meg om OTA-oppdatering av fastvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...