Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Høst i Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Brukt en forsats Yelco X0,5 så her blir da brennvidden 9mm.Linken gir ett bedre bilde i mine øyne. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fint miljø og flotte høstfarger her, Jan Erik - også mye perspektivforskyvning ut mot kantene i bildet, normalt sett heter det at dette bør rettes opp, men her synes jeg faktisk det passer godt til motivet ellers og synes det bør være slik det er (ikke sikkert alle er enige i det). Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Fint miljø og flotte høstfarger her, Jan Erik - også mye perspektivforskyvning ut mot kantene i bildet, normalt sett heter det at dette bør rettes opp, men her synes jeg faktisk det passer godt til motivet ellers og synes det bør være slik det er (ikke sikkert alle er enige i det). Nei vet att ikke alle er enig i det,men jeg og du er..holder det;) Min menig er att med da litt ekstrem vidvinkel bør det også vises....ser masse av dette ellers av godt kjent fotografer og gir bilde ett mer spennende utrykk synes jeg .Se for deg ett bilde fra New York feks hvor kamera tilter oppover og får bygninger til å lute inn mot midtene av bildet og da gjerne i en kombinasjon av B/W og farger..det er snadder i mine øyne...slikt ville jeg hatt på veggen fremfor ett der alt er vann/loddrett. Endret 18. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Et flott høstbilde med ekstrem vidvinkel. Fine friske farger og et godt komp. Synes gjerdet tar mye plass, men det er for mye forlangt at du skulle rive det før tagning. Bra JE. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gjerdet er nok dessverre det som (urettmessig) stjeler oppmerksomheten. Hadde nok også foretrukket bildet uten kvistene til høyre. Det blir liksom litt for mye. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fint høstmotiv, men med for dominerende gjerde Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gode, varme høstfarger mot den blå himmelen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Et flott høstbilde med ekstrem vidvinkel. Fine friske farger og et godt komp. Synes gjerdet tar mye plass, men det er for mye forlangt at du skulle rive det før tagning. Bra JE. Takker..har da vektøykassa i bilen da..hehe;\ Gjerdet er nok dessverre det som (urettmessig) stjeler oppmerksomheten. Hadde nok også foretrukket bildet uten kvistene til høyre. Det blir liksom litt for mye. Takker..ser hva du mener Fint høstmotiv, men med for dominerende gjerde Takker Gode, varme høstfarger mot den blå himmelen. Takker Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Her er alt bra, men du kunne lysnet gjerdet en del. Synes det blir drastisk å rive det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Blir liksom dradd inn i bildet her! Likte dette! Og enda bedre ble det via linken ja... ! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Her er alt bra, men du kunne lysnet gjerdet en del. Synes det blir drastisk å rive det. Takker og flott tips;) Blir liksom dradd inn i bildet her! Likte dette! Og enda bedre ble det via linken ja... ! 4'er herfra! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg