Gå til innhold

BK: Høst i Drammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint miljø og flotte høstfarger her, Jan Erik - også mye perspektivforskyvning ut mot kantene i bildet, normalt sett heter det at dette bør rettes opp, men her synes jeg faktisk det passer godt til motivet ellers og synes det bør være slik det er (ikke sikkert alle er enige i det).

Nei vet att ikke alle er enig i det,men jeg og du er..holder det;) Min menig er att med da litt ekstrem vidvinkel bør det også vises....ser masse av dette ellers av godt kjent fotografer og gir bilde ett mer spennende utrykk synes jeg .Se for deg ett bilde fra New York feks hvor kamera tilter oppover og får bygninger til å lute inn mot midtene av bildet og da gjerne i en kombinasjon av B/W og farger..det er snadder i mine øyne.:roll:..slikt ville jeg hatt på veggen fremfor ett der alt er vann/loddrett.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Et flott høstbilde med ekstrem vidvinkel. Fine friske farger og et godt komp. :) Synes gjerdet tar mye plass, men det er for mye forlangt at du skulle rive det før tagning. Bra JE.

Takker..har da vektøykassa i bilen da..hehe;\:dribble:

Gjerdet er nok dessverre det som (urettmessig) stjeler oppmerksomheten. Hadde nok også foretrukket bildet uten kvistene til høyre. Det blir liksom litt for mye.

Takker..ser hva du mener :roll:

Fint høstmotiv, men med for dominerende gjerde ;)

Takker :thumbup:

Gode, varme høstfarger mot den blå himmelen.

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...