abdoll Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei! Jeg kjøpte nettopp et nytt headsett på CDon, og er ikke fornøyd med lydkvaliteten. Det er ca 4 dager siden jeg fikk det i posten. Pakkningen er åpnet, og headsettet er testet, har jeg fremdeles rett til å benytte angreretten? Takk for svar! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, men send mail til CDON for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg kjøpte et headsett på CDON for et par uker siden som jeg valgte å benytte angreretten på. Jeg sendte de en e-post via nettsidene deres (skal gjøres før man sender i retur) og fikk beskjed om å sende inn produktet. Jeg hadde bare så vidt testet det, og pakket det ned nøyaktig slik det lå da jeg fikk det. Sendte det inn for snart en uke siden, men har ikke fått noe svar eller penger tilbake enda. Tar vel litt lenger tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå