AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ho jeg puler på er ofte frekk og kranglete og mener at alt er min skyld hvis det skjer noe. I helga hadde ho drukket og sa at ho aldri hadde gidde å holde på med meg hvis jeg var 10 år eldre siden jeg er så umoden. Jeg er unnskyldt siden jeg er så ung og ikke vet bedre. Det forandra på ganske mye for meg og jeg avlyste en avtale vi hadde neste dag. Men hele tida har jeg latt ho holde på og ikke sagt noe for jeg vil ikke miste ho. Hvis jeg mister ho så kan det gå flere år før jeg får sex igjen. Sex eller selvrespekt mener jeg? ? Jeg tenker på om jeg bare skal være hard tilbake og heller ofre alt som heter sex i lang tid framover. Postet av anonym: b92f3e7e7f3d9ae6c8a31e4f34efce00 Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det finnes nok av fisker i havet, men får du ikke napp kan du alltids dra din egen laks. Dropp henne, vil jeg si. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Killuminati Skrevet 18. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. oktober 2011 Dask tissen din i ansiktet hennes, og ta kjappeste vei ut av huset. 11 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Stikk hver gang ho er kjip, kom tilbake når ho vil pule. Det finnes ingen grunn til å ha noe å unnskylde seg over, om det er sex dere er med hverandre for Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Alså.. Selv om du dumper ho så håper eg virkelig at det er mer en 2 mennesker på den planeten du bor på, for flere år til du har sex igjen skal vell heller litt til. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sex eller selvrespekt? Selvrespekt, så klart. Og btw, det finnes flere jenter der ute 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå