Niklasp Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Haugevis av videoer har dukket opp på nettet. Så bra er videokameraet til iPhone 4S Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Her er iphone 4s testet mot android-eliten: http://www.pcworld.com/article/241955/smartphone_camera_battle_iphone_4s_vs_the_android_elite.html Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Men er kameraet i iPhone 4S godt nok til å kunne slå dette som er filmet med min Galaxy S II da ? Og når det kommer til bildekvaliteten på Galaxy S II, så kan dere se på dette bildet og dette bildet. Klarer iPhone 4S å ta noen bedre bilder enn det der da? Endret 18. oktober 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Men er kameraet i iPhone 4S godt nok til å kunne slå dette som er filmet med min Galaxy S II da ? Og når det kommer til bildekvaliteten på Galaxy S II, så kan dere se på dette bildet og dette bildet. Klarer iPhone 4S å ta noen bedre bilder enn det der da? Så veldig bra ut det der. Er ikke sikker på hva hvilken som er best men 4S har autofokus/exposure lock som er ganske kult. Har GS2 det? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Men er kameraet i iPhone 4S godt nok til å kunne slå dette som er filmet med min Galaxy S II da ? Og når det kommer til bildekvaliteten på Galaxy S II, så kan dere se på dette bildet og dette bildet. Klarer iPhone 4S å ta noen bedre bilder enn det der da? Så veldig bra ut det der. Er ikke sikker på hva hvilken som er best men 4S har autofokus/exposure lock som er ganske kult. Har GS2 det? Jeg tror ikke Samsung Galaxy S II har autofokus lock og exposure lock. Men rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvordan er iPhone 4S mot det som blir sett på som kongen av kameramobiler... Nokia N8? Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 kameraet ser fantastisk ut det!!! ingen tvil at de har sutte opp standarden for mobil kamera no, bytter lett ut min galaxy s 2 for iphone 4s, koster ikke meg en kalori det Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) liamherland du bør virkelig lese her og her Endret 18. oktober 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg