Tokke Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Avernakø Bildet er fjernet. Beskrivelse: Munke Strand, Avernakø - en vinterdag... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Finner ikke noe spesielt å sette fingeren på, liker veldig godt hvordan komposisjone er bygget opp og bruken av båten som forgrunn der skarphetsområdet begynner litt ut på båtbunnen - det gir en fin overgang for blikket videre inn i bildet. Fint vinterlys fra en lav sol. I mine øyne er veldig godt bilde. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Glimrende Steen. Finner heller ikke noe å sette fingeren på. God komp, fin dybde og fine avdempede farger. Bra! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vinteren er her - et flott motiv og flott bilde! Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dette liker jeg. Fine farger og god stemning i fotografiet. For dette er et fotografi, ikke et bilde som har kommet av seg selv. Det er vel komponert og godt eksponert. Skal jeg pirke litt så syntes jeg horisonten ikke er helt rett eller er det jeg som ser galt? Men for all del et meget bra fotografi. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Et bra bilde som skildrer "kulden"! Mulig med kutt nede ser jeg! 4'er uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg