Gå til innhold

Nettbutikk ala komplett, netshop etc som sender til utlandet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i kontakt med flere butikker, men ingen vil sende til utlandet. Men jeg har noen som kan ettersende pc'n. Men hvordan bør det gjøres på tryggest mulig måte? Kan man bare gå posten med pakken pc'n er i og sende? Tror dere det er noen kjangse for tyveri/sade på laptopen?

Lenke til kommentar

Selvsagt er det en fare for tyveri eller skade. Derfor man sender det som forsikret pakke. Som standard er postens pakker forsikret for inntil 10 000. Blir pakken borte eller skades erstatter posten dette. Skal du sende noe som er mer verdt bør du ta kontakt med posten og høre om du kan øke forsikringsummen.

Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med flere butikker, men ingen vil sende til utlandet. Men jeg har noen som kan ettersende pc'n. Men hvordan bør det gjøres på tryggest mulig måte? Kan man bare gå posten med pakken pc'n er i og sende? Tror dere det er noen kjangse for tyveri/sade på laptopen?

Fare for tyveri og skade er det uansett om det er bedrift eller privatperson som sender.

 

Når din "mellommann" får pakken, er det bare å kjøpe et nytt adressekort på Posten (han må si at den skal til utlandet) så er det vel ikke verre enn at han klistrer den over den gamle pakkelappen. På den måten er PC'en nøyaktig like trygg og like godt innpakket som da den ble sendt fra nettbutikken.

Lenke til kommentar

jeg kan anbefale pixmania.com de er i hele europa, har ok priser også. Kjøpte Tv`en min der

Les litt brukeromtaler og erfaringer med Pixmania, så tror jeg kanskje ikke neste kjøp gjøres der.

 

De som er fornøyde, er de som har fått det de har bestilt, og ikke hatt behov for å reklamere. Men så fort man må returnere noe, så starter h*lvete for mange.

 

Er visst en del som er misfornøyde med selve leveringen også.

 

Brukeromtaler på Hardware.no (les litt nedover på siden, så finner du erfaringer som går utenfor kun leveringen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...