bobbestein Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei, Først og fremst vet jeg at det begynner å bli mange av disse trådene ute og går, men ingen av de dekker mine kriterier. Når det er sagt så trenger jeg en ny vinterjakke. Er student så har lite råd men kan nok hoste opp 3000 til 4000 kr. Har lyst på en parkas, men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Har dere i forumet noen forslag til noen "kule" parkasjakker, og evt. hvor jeg finner de? PS: Bare så det er sagt er Canada Goose utelukkende da prisnivået sprenger taket i budsjettet! mvh Bobbestein Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Neida, det er ikke nevnt en eneste gang på forumet hvor man kan få tak i en parkas til den prisen Bare gå til hvilken som helst sportsforretning og kjøp noe fra The North Face/Fjällräven/whatever. XXL eller G-Sport hadde The North Face McMurdo på tilbud til 2500 eller noe for ikke så lenge siden, bare for å nevne et eksempel. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Har noe lignende som denne. God pris, og den holdt meg varm helt nede i -21 http://stress.no/ProductDetail.aspx?itemId=17313&pageno=1 eller http://stress.no/ProductDetail.aspx?itemId=17235&pageno=1 Endret 18. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Kan jo prøve finn.no. Der er det mange fine og varme vinterjakker. Bare husk å krysse av for private selgere når du søker under Herreklær-kategorien, så slipper du å få opp tusenvis av bertoni-blazere, hullete D&G jeans og "skinnjakker" fra jack and jones. Endret 18. oktober 2011 av Mr. Lid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde den Carharttparkasen (eller en som hvertfall var 99 % lik) på barneskolen, og den var helt ok den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå