Joachim_F Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ni no Kuni: Wrath of the White Witch kommer til vesten. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Musikken og art-stilen ser helt fantastisk ut. Håper det kommer no Limited/Collector's Edition med noe fancy greier. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sannsynlig kjøp. Kjenner bare til tittelen, men det ser ut til å være opp min gate. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 For en fantastisk nyhet! Dette blir et kjøp! Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Et gjennomført Ghibli rollespill med musikken og alt?!?! All my money, game of the year all year every year!!! Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er dette for barn eller? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ganske tragisk egentlig, at dette blir playstation-eksklusiv "bare fordi vi ikke gidder" Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Veldig kult at dette kommer hit og gir oss en pause i alle de grå-brune shooterne som dominerer på PS360! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ganske tragisk egentlig, at dette blir playstation-eksklusiv "bare fordi vi ikke gidder" Er vel mer fordi DS'en er på vei ned nå og kommer til å være død i mai eller når dette spillet kommer. 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 tenkte mest på xbox da.. Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har gledet meg til dette LENGE! Traileren er helt råe ^^ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spillet kommer ikke til DS fordi det kom med en svær bok (som fungerte som piratbeskyttelse) som det vil koste alt for mye å oversette, ihvertfall er det det jeg har hørt. Trist at spillet ikke er på Xbox ja - og veldig rart. Lurer på hvilken deal Sony har gjort for å få dem til å droppe det. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Trist at spillet ikke er på Xbox ja - og veldig rart. Lurer på hvilken deal Sony har gjort for å få dem til å droppe det. Var det som var poenget mitt. Sony har ikke betalt en krone. Det er en gratis eksklusiv fordi level-5 ikke vil/kan/anser xbox som noe marked. Kanskje det har noe med det kansellerte og eneste xbox-spillet de har laget, True Fantasy Live Online? Endret 18. oktober 2011 av formkake Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Alle involverte parter sier alltid at plattformholderne ikke betaler "en krone", men så går det noen år, og det kommer frem at det var en eller annen avtale likevel. Det er selvsagt mulig at Level5 anså det vestlige markedet for Ni No Kuni som såpass lite at de ikke gadd å produsere det for Xbox (som jo er omtrent ikke-eksisterende i Japan), men jeg synes det virker pussig - og vitner eventuelt om svært lave ambisjoner for et såpass påkostet spill. Nei, da heller jeg mer mot et eller annet insentiv fra Sony. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vel, det var jo så vidt de gadd å gi det ut i vesten, så det overrasker ikke meg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Bah Spillet ser fantastisk ut. --- men jeg klarer ikke å spille turbasert kampsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå