Odesseiron Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kultutgivelsen XIII kan gjøre comeback i høst. Les hele saken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hadde ganske mange timer sammen med en kamerat i det spillet. Wow, slik jeg husker det var grafikken sykt bra, men når jeg ser det nå så kunne jeg jo spilt det på telefonen min Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Rått, husker ennå stilbildene som kom når du fikk inn et hodetreff. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Elsket XIII, så dette ser jeg fram til. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Slutten på XIII er jo som artikkelen nevner ganske åpen, det var et ganske artige spill. Lurer på om de får tilbake han x-files-fyren som hovedperson. AtW Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det her minner meg bare om at jeg fortsatt bare har lest den første i serien. Er vel på tide å fortsette. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så utrolig sært!!! Jeg satt i går og tenkte på hvor mange spill som blir lagd på nytt for tiden og kom til å tenke på XIII og hvor kult det var og hvorfor ingen har gjort noe med det også er dette blitt postet på gamer i dag. Jeg blir mer og mer sikker på at jeg kan forutse ting. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dette er gode nyheter. Har brukt noen timer med XIII. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fant det fram i fra arkivet for ikke lenge siden! Dessverre fikk jeg det ikke til å fungere på min nåværende pc, heldigvis fungerte GOG-versjonen knirkefritt. Veldig morsomt spill! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Som med mange andre her, så har jeg også hatt mye moro med XIII. Det var en veldig moro opplevelse, og står der oppe blant Return to Castle Wolfenstein som et av mine favorittskytespill. Bra multiplayer var det og. Et av de spillene som minner meg om hvor mye morsommere skytespill var før 2-våpen-begrensninger og regenererende helse kom på banen. Flott at det kommer et nytt spill, selv om jeg har mine tvil om at det blir noe særlig. Enern sluttet med en "to be continued ...", men etter min mening så trengte det ikke noen oppfølger. Konspirasjonen ble jo sprengt, og du fant jo ut hvem nummer 1 var. Tror nesten jeg må ta å reinstallere det. Spillet står i hylla og samler støv. Lenke til kommentar
Sujit Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 XIII var ein av de første spillene æ spilte...... gode minner. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vekker gode minner, da jeg og flere venner av meg satt og spilte i flere timer i strekk. men dette får meg også til og tenke på TimeSplitters, håper virkelig det kommer en 4er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 XIII var ein av de første spillene æ spilte...... gode minner. Seriøst? Satan, jeg begynner å bli gammal. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fy faen, det gledes! Tegneserien er vel ganske mye lengre enn historien som fortelles i spillet, så vidt jeg vet? Har ikke somla meg til å fått lest den (fordi Outland ikke har hatt den inne når jeg har spurt). Men XIII er/var absolutt en av mine favorittspill, og jeg prøver å ta det fram titt og ofte (problemet er at jeg har det til PS2, og PS2'en min er bortlånt for tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå