Gå til innhold

Harald Eia, mann under angrep

Anbefalte innlegg

Tag: Susanne Christensen Harald Eia Anders Behring Breivik Hjernevask

Susanne Christensen: For en dømmende, trangsynt og kvalm bedreviter du virker som.

Jeg kjenner deg ikke, og vet pent lite om deg, men det å sammenligne Harald Eia - eller en hvilken som helst annen nordmann - med Anders Breivik er utrolig støtende.

Listen over mennesker som er sinte og redde for en sannhet blir lengre. Susanne Christensen, Jørgen Lorentzen, de konservative kristne i blant annet USA som fordømmer evolusjon.

Pføy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart har hun det, tonnevis forsåvidt. Men ottarfeministene er akkurat som "musikkelskere", de vil definere andre ut i fra sin egen smak.

Er en reklame som går på tv for tiden som tar det på kornet forsåvidt. Der et par sitter i sofaen og en dame på er på tv. Der kvinnen sier; "slikt liker vel ikke du" til gubben.

Lenke til kommentar

Norske menn kan skylde seg selv. Jeg har mannlige venner fra mange deler av verden og det er knapt nok noen som har en så tafatt og underdanig holdning til kvinner som nordmenn. Jeg etterlyser menn med en større tro på egen styrke og integritet som ikke er redd for hva kvinner måtte synes om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...