jeanette roger Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ROSE Bildet er fjernet. Beskrivelse: ROSES.... They ache, They love, They thirst for the forbidden. They are your friends and lovers, and your worst fears.... Lost Souls Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Artig bilde, slik bare du får det til Det er nesten umulig å komme med kritikk på bildene dine, fordi du har din egen stil og gjør tingene på din egen måte. Og det får en enten like, eller ikke like Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Som wasco mener jeg du også her din egen stil..og en stil kan ikke kritiseres da det går på smak,så fortsett med det å tørre å ikke være så A4;) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fargerikt, og pluss for kreativ ramme Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dette bildet likar eg! Vesens forskjellig frå karost sitt flotte rosebilde. Her er det kreativitet og fargespel som er poenget. Trur likevel det hadde gjort seg betre med stiken ned og i høydeformat. Dvs dreid 90 grader. Men så var det dette med kreativitet då Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Helt greit bilde du har laget! Kunne vært bedre med stilken litt annerledes plassert kanskje! du har din egen stil ihvertfall...! 3'er denne gang! Bra tekst da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg