Gå til innhold

BK: Lys i skogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig flott motlysbilde. Flotte vekslinger mellom lys og skygge Aner en grønn/blå farge bak i bilde som jeg ikke synes blir naturlig i forhold til resten av fargespekteret.

De fargene du nevner ble litt merkelige etter at bilde ble lastet opp. Glemte å konvertere til sRGB og da forandrer fargene seg ved opplasting på nettet.

Men det får stå som det står nå :)

Takk for kommentaren

Veldig vanskelig både å eksponere og komponere et slikt bilde. Siden skyggene er viktig for bildet, skulle man kanskje hatt med mer av dem. Men er imponert av eksponeringen.

Takk for kommentaren

Tja, hadde jo passet bra med en Elg i forkant her ha ha.

Likte bilde godt, og at du beholdt fargene i bildet her, mange som er raske med konv.til s/h

En elg på Karmøy - ja det hadde vært litt av en sensajon. Her har det ikke vært elg siden forrige Istid :)

Men jeg har faktisk brukt dette samme bildet til en manipulasjon hvor jeg plasserte to hester inne i skogen.

Og da valgte jeg S/H http://www.digit.no/bilde/hester-i-skogen/943425

Lenke til kommentar

Fint bilde--med flott lys og god stemning i skogen

Tusen takk :)

Syntes du klare å formidle en stemning her som virker veldig naturlig , flott.

Takk for kommentaren :)

Drømmelys dette,og sikkert nevnt det før..slikt leter jeg eter ennå.Flott lys og skygge spill er hva som trekker opp.og kan ikke se noen svakheter som er vært å nevne;)

Takk for kommentaren :)

Liker bilde,men er nysjerrig på hvordan det hadde blitt i s/h;) Men for all del,liker fargene i bilde:)

Var fristet til å konvertere det til S/H..... men valgt til slutt å beholde fargene :)

Kjempeflott! Lys og skygge "danser" i terrenget. Fine fargetoner i et meget godt motlysbilde. Well done. :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...