Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre hvis hun sier, vi kan bare være venner?

Anbefalte innlegg

hei!

Dette har sikkert skjedd med mange her i verden, men det virker ikke rettferdig!

Jeg kan først snakke litt om meg selv, jeg er en veldig følsom gutt under 20 år som er fra Levanger (Trøndelag)og har flyttet til Steinkjer (går skole der). Elsker å være "klovn" for jenter. Elsker å være meg selv foran de jeg kjenner. Men jeg er ikke på dame jakt, at jeg ikke er så frampå å få meg dame.

Det startet med at jeg flyttet fra Levanger til Steinkjer, fordi de hadde ikke den linjen på Levanger. Men bor til noen slektninger, som jeg synes er hyggelig. Men jeg er hjemme i helgene.

Men da jeg hadde flyttet dit, møtte jeg på en spesiell jente som jeg syntes var søt. Hun er nabo med meg der jeg bor i Steinkjer nå. Vi bruker å ta bussen til skolen hver dag. Så vi står å venter på bussen sammen de fleste skole dagene. Når sto å ventet på bussen, snakket vi en del.

Etter 1-2 uker på skolen så la hun til meg på forskjellige chatte programmer, så hun begynte å ta kontakt med meg. Så vi snakket en del gjennom de chatte programmene. Hun brukte ofte å si hei først.

Når vi hadde en god kontakt med hverandre begynte det med at vi satt på videosamtale. Hun brukte å ringe meg ofte. Når vi var på videosamtale ble det mye flørting og fliring av hverandre.

Så ble det ferie en uke, vi snakket dag ut og dag inn. Vi snakket i flere timer, ble rimelig sent om kveldene. Da hadde vi snakket og kjent hverandre i nesten 7 uker. Etter ferien så spurte hun om jeg ble med ut en tur, bare for å snakke å gå. Vi gikk et stykke og snakket om mye forskjellige ting. Jeg la fort merke til at hun likte å se veldig godt på meg når hun snakket. Hun smilte mye til meg når vi hadde en bra samtale. Vi begynte å være frekke mot hverandre på en god måte. Litt små flørting.

Når vi hadde gått den turen, satte vi oss på en benk like ved en butikk. Så satt vi oss å snakket om mye rart. Hun ga meg veldig søte blikk og begynte å kline seg inn til meg. Så vi satt der i nesten 3 timer. Så hun satte seg på bordet å jeg på der det er meningen å sitte.

Jeg satt mellom føttene hennes, og vi fortsatte å flørte. Så var det på tide til meg å gå hjem å legge meg, skulle på skolen dagen etterpå det skulle hun og. Så sa jeg "Kan jeg få en hade klem?" Hun ga meg et blikk som så ut som om hun ville kysse meg. Jeg spurte det samme igjen. Hun begynte å kysse i luften mot meg.

Jeg ga henne en klem og hun la seg ned på benken og jeg opp over henne. Hun sa "Jeg hører hjertet ditt dunke!". Jeg så på henne så begynte vi å kline, vi holdt på i ca. 5 minutter.

Vi ble litt forstyrret i slutten, noen MC folk kom. Så vi gikk hjem over igjen. Jeg holdt hånda hennes, å vi så på hverandre på en romantisk måte. Når vi hadde kommet til huset hennes ga hun meg et kyss. Så jeg gikk glad hjemover. Tenkte at vi kanskje ble sammen.

Så dagen etterpå står jeg på bussholdeplassen ventet på henne. Hun kom til buss holde plassen og ble helt stille. Jeg spurte om vi kunne sitte sammen i bussen. Det syntes hun var greit.

Vi satt i bussen helt muse stille. Jeg prøvde å lage en samtale, men den varte ikke lang tid. Så jeg ga opp. Jeg tenkte først om jeg hadde gjort noe galt, eller hadde sagt noe. Vi går av bussen sammen å jeg sier hade til henne. Hun bare smilte tilbake.

Etter skolen var jeg veldig sliten, men vi tok ikke bussen sammen tilbake hjem (hun sluttet litt før meg). Når jeg kom hjem, satte jeg meg på PCen gikk jeg inn på en av chatte programmene, hun hadde sendt meg en melding angående det som skjedde dagen før. Det stod "har ikke nå med den personen du er, for du er ein kjempefyr. håpe vi kan fortsett og vær gode venner og henge sammen fordi". Jeg ble helt sjokkert når jeg leste det.

Jeg spurte henne hvorfor hun skrev det til meg. Hun ville ikke at jeg ha falske forhåpninger om det kysset. Jeg gadd ikke å snakke med henne på et chatte program så jeg spurte om vi kunne snakke face 2 face, om dette. Hun sa at hun angret på det kysset, hun mente hun ikke var seg selv når hun gjorde det. Jeg personlig syntes det var koselig at hun kysset meg. Jeg spurte henne hvorfor hun ikke tenkte før hun kysset meg. Hun sa at hun kunne ikke noe for at hun gjorde det. Hun sa at hun koste seg den kvelden vi hadde det kysset.

Hun nevnte det at vi kunne heller bli venner isteden. Jeg ble helt sjokkert, ble helt fra meg når jeg fikk høre det. Hadde 1000 ord oppe i hodet jeg ikke kunne sette sammen. For dette er det jeg er mest dårligst til, å snakke mens jeg er forvirret. Det var veldig vanskelig å tenke da. Jeg var rett og slett såret akkurat da.

Hun sa at hun holdt på med brorens kompis før meg, men jeg fikk høre det gikk helt til helvette. For det likte ikke broren, så hun ble helt fra seg da.

Hun brukte mye energi på å få meg til å forstå at jeg kunne hate henne for det som skjedde etter kysset. Jeg var jo sliten den dagen, jeg klarte ikke tenke riktig. Så jeg spurt om jeg kunne snakke med henne etter jeg hadde tatt en liten middagslur. Etter det så bestemte jeg meg for å godta at vi ble venner og at jeg kunne tilgi henne for det kaoset i hodet mitt hun hadde laget. Da ble alt som det vanlige etter det, vi snakket vanlig på de chatte programmene og snakket vanlig til hverandre i fritiden.

Jeg sa til henne en dag at hun kunne stole 100% på meg. Og hvis det skjedde noe med henne, eller det var noe som hadde skjedd på skole eller venner. Var jeg der for henne. Hun syntes det var bra at jeg var en gutt hun kunne stole på.(hun hadde noen forhold som ikke gikk så bra). Hun stolte ikke på så mange gutter, så jeg følte meg litt spesiell der og da.

Jeg har jo blitt så forelsket i henne, jeg vil jo ha et forhold med henne. Men det klarte jeg ikke å si til henne.

Så jeg lurer på hva skal jeg si/gjøre for at hun kan bli interessert i å bli sammen med meg?

Dette har jeg aldri opplevd med venner og meg selv. Jeg kommer til å bli et vrak hvis hun ikke klarer å bli sammen med meg som venn eller kjæreste! Vil jo helst at vi blir sammen. Jeg har også fått tips av noen og bed henne med ut på kino eller middag. Og gi henne poet hver gang jeg skal si god natt til henne!

Så jeg håper jeg kan få noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å bli sammen med denne jenta. :D

PS: Dette er mitt første innlegg på et forum noen gang. Håper dere kan forstå hva jeg har skrevet om. :D

Endret av Freakomanen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at hun faktisk er en del år yngre en deg, ville jeg egentlig bare tatt det rolig og sakte og ikke legge masse press på henne,

Kan hende hun selv er usikker på hva hun skal gjøre, og med tanke på hva som har skjedd tror jeg det beste egentlig er å "snike" seg sakte innpå også må man egentlig bare ta det som det kommer derfra.

Men selvfølgelig kan det henne hun også faktisk bare vil være venner fordi hun kanskje vil se på deg mere som en god venn en en kjæreste, og ved å innlede et forhold til deg kan det henne hun mister deg og du mister henne vist dere skulle gjøre det slutt.

Bare la det gå som det går, mere er det egentlig ikke man kan gjøre.

håper det hjelper=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...