Mr. Lurk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, jeg brukte hovedkortet sitt auto overclock, men det går ikke an og sette det ned igjen, tips? Har googlet litt rundt med finner ikke noe. Lenke til kommentar
mseather Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Står vel "default" når du kommer i bios.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Står vel "default" når du kommer i bios.. Hei, takk for rask svar. Men det står bare "fast" og "extreme" Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tilbakestill BIOS istedet da. Enten ESC og velg fra meny eller F5. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Tilbakestill BIOS istedet da. Enten ESC og velg fra meny eller F5. Funket ikke, skal prøve og se hva tempen havner på under spiller imorgen. Vis den ikke går over 70 under endel load så gjør jeg ikke noe med det. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Brukte du autooverklokkingsknappen på hovedkortet kanskje? Har du isåfall stilt den tilbake til riktig posisjon? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Brukte du autooverklokkingsknappen på hovedkortet kanskje? Har du isåfall stilt den tilbake til riktig posisjon? Nei jeg har brukt programmet som følger med. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 hva mener du med programmet? ASUS sin EFI bios? I så fall bare setter du den tilbake til Standard som det heter i midten. Hvis du fremdeles sliter så tar du å resetter CMOS med jumperen på hovedkortet (det måtte jeg gjøre etter ASUS sin sucky autoclock fucka pcn min) Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tror TS mener at han har brukt Asus AI Suite II Du setter tillbake overklokken til vanlig klokk i bios, kommer dit når du trykker del i oppstart. Iexo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå