_Brukernavn_ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Er det mulig å spille av MKV og DIVX filer på Android-telefoner uten innebygget støtte ved hjelp av 3. parts programvare? Jeg har sett eksempler som dette, men fungerer det virkelig? Er det forresten mulig å spille av undertekster også? Endret 20. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Last ned RocPlayer Lite på Android Market. Den fikser det meste av formater. Undertekster er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 MoboPlayer støtter også undertitler i .srt hvertfall... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ser ut som om det blir gjort gjennom software encoding. Det er positivt at dette er mulig i det hele tatt. Jeg er litt mer usikker på ytelsen, men det må jeg nesten bare teste ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå