dennisfh Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei. Har kjøpt ny muffler til bilen min samt neon lys osv osv. dette skal da monteres under bilen men er litt vanskelig å gjøre dette uten en bil bukk. Finnes det noen steder i bergen der du kan få leid en bukk. Det har vært noe slikt tidligere men den ble kjøpt opp av et annet firma. Hadde vært veldig greit å fått heist bilen opp uten å begynne med å lage noe rampe eller kjøpe masse dritt. bedre å kunne leie. Noen som vet hvor det finnes slikt i bergens område? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Absolutt Gjør Det Selv Bilverksted http://www.gds-bilverksted.no/ Har vært der mange ganger og leid bukk. Koster 150 kr timen så vidt jeg husker. De holder til i Møllendalsveien 1, like ved danmarksplass. Er åpen til klokken 19 på hverdager så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
dennisfh Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Nice""!!! takker. Et lite spørsmål. finnes det andre måte å få mer lyd av potten enn bare å skifte den? har sportsfilter, helt ny potte. vil at lyden skal liksom høres. ikke for urealistisk heller da Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 ikke det at jeg skal legge meg borti det men har du tenkt å kjøre med neonlysene på under bilen? altså i fart? isåfall er dette ulovlig i norge. og tipper det blir ei saftig bot hviss du blir tadd. kompis av meg kjøpte lyktespylere med lys i. han ble stoppa av politiet og fikk 2000 kr i bot. ikke engang varsel. bare "værsegod her er bota, stikk hjem å fjern ulovlig monterte lys" "takk" Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 finnes det andre måte å få mer lyd av potten enn bare å skifte den? har sportsfilter, helt ny potte. Ikke helt godt. Det er krav til lyd/støynivå fra biler. Men ut fra tråden ser det ut som du ønsker å få bilen stoppet og avskiltet å måtte gå videre. 3 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nice""!!! takker. Et lite spørsmål. finnes det andre måte å få mer lyd av potten enn bare å skifte den? har sportsfilter, helt ny potte. vil at lyden skal liksom høres. ikke for urealistisk heller da sportsfilter er jo ikke noe å skryte av. kjøp deg heller 3" anlegg med papirer så drar du å får det godkjent så slipper du å tenke på problemer hviss du blir stoppet. og for guds skyld, drit i hele opplegget med lysene. ser så dumt ut og i tilleg er det ulovlig i norge. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da har du ikke hørt konfilteret på min bil.. Målte rett over 100 db over panseret på sperra... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da har du ikke hørt konfilteret på min bil.. Målte rett over 100 db over panseret på sperra... helt unødvendig. skal du ha gromlyd så kjøp motor som er grom og ikke sett på masse falskt tull som folk ler av 4 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da har du ikke hørt konfilteret på min bil.. Målte rett over 100 db over panseret på sperra... Det går man jo ikke særlig fort lei av når bilen ikke går som en bøtte med med dritt da eller? Lyden må nesten stemme litt med motoren Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Rir ikke på sperra så ekke no problem. Den går faktisk helt ok, og filteret ga meg bedre respons. Og jeg bare svarte han som sa at sportsfilter ikke er noe å skryte av.. Endret 31. oktober 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 har prøvd sportsfilter på både turbo bil og sugemotor. syntes det var mere irriterende. ga lit bedre respons på turbobilen men kan ikke skryte av det. men ingenting er som en god gammel bigblokk motor som durer. men kan ikke samenlignes med andre biler da. men kjøp 3" anlegg med papirer. det er så mye mere morsomt enn å skal bli stoppet og må plukke det av for at man ikke har det godkjent. det med filteret får du/dere gjøre som dere vil Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kommer til å røkke det av, for nå har jeg på 2,5" fra katten med 4" på enden. Det får fram nok boxerbrumling. Åpent filter på turboboxer er jo rått da.. Det puster og peser og hveser foran der, men er jo hver sin smak. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er ikkje "kult" med masse lyd når du ikkje har noke som kan dra tilsvarande, det er rett og slett ikkje harry engang, det er bare patetisk. Fraråder deg å montere neonlys under bilen, det tar seg sjeldent bra ut og er i tilegg ulovelig, men lykke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå