Gå til innhold

[Løst] [Ny telefon] Råskinn av en Android-mobil


Mats Aa

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal ha meg en ny mobil. Jeg har lyst å prøve Android, ettersom jeg hadde iPhone før og ble rimelig skuffet når Apple slapp iPhone 4s.

Det skal være ett råskinn av en mobil. Det gjør ingenting om den ikke er utgitt enda, men den må komme ut i nermeste fremtid.

Det er også fint om den ser bra ut og ikke har en plastikkfølelse..

 

Hvilken mobil anbefaler dere?

 

- Mats

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet vi ikke før den er annonsert. Er snakk om rundt månedsskiftet okt/nov, men ingenting som er offisielt ennå. Den skal i hvert fall være tilgjengelig kort tid etter annonsering, så det er bare å vente i spenning.

 

Samsung UK har følgende å si: "You will have an announcement of the Nexus Prime very shortly and will be seeing it in shops sooner than you think."

Lenke til kommentar

HTC kommer også med en ny toppmodell (HTC Vigor), men der er det enda mindre informasjon om lansering. Kommer sannsynligvis en gang før årsskiftet. På papiret er det mye de samme specs som Nexus Prime. Sony Ericsson skal vistnok også holde på med sin egen toppmodell, men den skal ikke komme før til neste år, så per i dag er det Nexus Prime og HTC Vigor det står om hvis du vil ha de råeste androidtelefonene og ikke vil vente alt for lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for gode tips! Vurderer faktisk SGS2, men den er kanskje litt for gammel?

Kommer også til å ta en titt på HTC Vigor. Samtidig kommer jeg til å vurdere Samsung Nexus Prime veldig nøye når den annonseres i natt.

Galaxy S 2 er fremdeles i toppsjiktet, men nå gjenstår det å se hva som lanseres i natt selvfølgelig. Kan nok få Galaxy S 2 til en rimelig pris så fort de nye modellene kommer i salg i løpet av november (vil jeg tro).

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Jeg ville funnet en bra mobil med maks skjerm på 3.5", siden du kommer fra Iphone. Bare tull med større skjem på en telefon. Men hvilken er jeg usikker på. SE Neo?

Troololol, blir jo det samme som å si at om du har en 15 tommers CRT skjerm, så er det liten vist i å gå opp til 21 tommers LCD skjerm om du gamer siden du er vandt til 15 tommers skjerm.

 

Jeg gikk rett i fra en 20 tommers widescreen skjerm i fra Dell og rett til en 32 tommers LED-TV i fra Samsung som jeg da bruker som en PC skjerm. Opplevelsen er enormt stor i forhold til det jeg hadde med 20 tommeren.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Større skjerm er faktisk hovedgrunnen til at jeg kanskje går vekk fra iPhone.

 

Det er hovedgrunnen jeg har til å bytte fra iPhone 4 også. 3.5" skjerm holder rett og slett ikke lenger til mitt behov.

 

Jeg har selv tenkt til å gå for Samsung Galaxy Note med sin (smått absurde) 5.3" skjerm. Bliiiir så bra det. Vil selvfølgelig vurdere Galaxy Nexus, men er blitt litt forelska i Note.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må nok skuffe dere Android elskere. Blir vist ikke noen Android telefon på meg allikevel. Jeg har greid å overbevise meg selv til å kjøpe iPhone 4s og ingen Android telefon ettersom jeg har Mac og iPad.

En annen ting som gjør at jeg velger iPhone er Siri, hun får meg til å sugle :dribble:

Eneste minuset er størrelsen på skjermen, men den må jeg leve med ettersom den er det eneste minuset. Utenom det er iPhone verdens beste telefon(punktum).

 

iPhone <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville funnet en bra mobil med maks skjerm på 3.5", siden du kommer fra Iphone. Bare tull med større skjem på en telefon. Men hvilken er jeg usikker på. SE Neo?

Troololol, blir jo det samme som å si at om du har en 15 tommers CRT skjerm, så er det liten vist i å gå opp til 21 tommers LCD skjerm om du gamer siden du er vandt til 15 tommers skjerm.

 

Jeg gikk rett i fra en 20 tommers widescreen skjerm i fra Dell og rett til en 32 tommers LED-TV i fra Samsung som jeg da bruker som en PC skjerm. Opplevelsen er enormt stor i forhold til det jeg hadde med 20 tommeren.

 

Jeg forstår hva du mener men ellers en ganske dårlig sammenligning. Hvis denne skjermen var noe du dro med deg overalt i din hverdag, hvilken skjerm hadde du valgt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...