Gå til innhold

Forza motorsport 4 - innstallering av disk 2 error

espenae

Anbefalte innlegg

heey, kjøpt forza 4 lce. alt visrker som sjarm utenom den 2001-2005 bil pakken på cd 2. kommer "could not innstall contet" ish greie. ser flere har problemet, men har ikke sett noen i norge? irreterer meg mye for går glipp av en del ferarrier og bl bmw e46!

har prøvd å innstallere fra hoved meny, prøvd å gå inn på biler og innstallere derfra når det står de befinner seg på disk 2.

noen andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd dette selv, men nå har jeg standard versjon, ikke LCE.. Men har lest en plass om at det er flere som har opplevd dette, skal se om jeg klarer å finne ut hvor jeg leste det. Husker heller ikke om det gjalt LCE versjon spesielt..

lest det på forzamotorsport.net

men er ingen som har noen løsning og turn 10 kommer ikke ut med noe. frusterende, vet ikke om eg skal levere inn spillet igjen eller å vente på eventuelt update? eller turn 10 går ut med noe

Lenke til kommentar

Gjelder dette alle versjoner egentlig? Eller bare LCE versjonene?? Noen andre som har standard versjon og som ikke har opplevd dette??? Jeg har ikke merket noe ihvertfall på min standard versjon

virker som det jeg har fått med meg at det hovedsaklig/bare er LCE eksemplaerne som har det problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...