Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Oppoverfoss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dramatisk uttrykk, utrolig stilig den fossen der - men kanskje litt i overkant, så og si helt svart i halve bildet på min skjerm. Regner vel med at det er tilsiktet, at du vil vise forholdene du beskriver - men kunne vel tenkt meg noe mer lys jeg da. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Dramatisk uttrykk, utrolig stilig den fossen der - men kanskje litt i overkant, så og si helt svart i halve bildet på min skjerm. Regner vel med at det er tilsiktet, at du vil vise forholdene du beskriver - men kunne vel tenkt meg noe mer lys jeg da. Det er nok lysere på min skjerm. har prøvd det på en lapptopp og er nok mørkere der men det har jeg opplevd mange ganger. Tusen takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kompet og dramatikken sitter, men litt lysre for å få frem flere detaljer i naturen rundt omkring. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ble best med mørk bakgrunn ja. Dette kan du jo legge på, inne på "min konto" Synes nok dette ble litt for mørkt, og jeg sitter ikke på en laptop, men på en 27" skjerm me riktig lysbalanse Men alikevel en flott dramatikk Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spennede og spektakulært. Skulle ønske å se denne fossen i noe bedre lys. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan nok oppleves noe mørkt, men du skal ha for fossen, den har jeg aldr sett maken til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg