Iz87 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei! Jeg skal gå over fra min gamle nokia xpress music (huff) til en smart/touchtelefon og trenger noen gode tips til telefoner som kan passe mitt behov. Jeg har bundet flexitalk fra netcom til mai 2012, og ønsker ikke å bytte fra netcom. Det er imidlertid bare flott om ny telefon kan kombineres med denne bindingen på en eller annen måte. Jeg vil bruke den nye telefonen til vanlige meldinger og samtaler, men har ikke noe behov for e-post/kontorløsninger. Når det gjelder abonnement så har jeg et ganske lite forbruk, så det er ikke vits i å kjøre på med en stor (og dyr) abonnementspakke. Telefonen bør fungere på spotify, facebook, msn (?) og de "vanligste" applikasjonene som brukes nå til dags... Surfingen vil være begrenset til et minimum, men det bør jo ikke bli rådyrt å kikke innom noen minutter for dagen. Som dere skjønner har jeg lite peiling på dette, jeg er jo vant til en helt annen type telefon nå. Jeg trenger ikke noe ekstra tastatur, det vil fungere fint å trykke på selve skjermen. Det er imidlertid viktig at telefonen ikke er så tykk og klumpete at den blir helt malplassert i en dameveske! På forhånd takk for all hjelp. Isabell 24. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hvis du er litt sånn som meg, (komplett dust når det kommer til sånne duppedingser) og vil ha en smartphone så kan jeg hvertfall annbefale iPhone på brukervennligheten.. Jeg har dog ingen store erfaringer med noen av de andre typene telefon tilsvarende, bortsett fra det jeg har holdt og klassa på de, altså ikke i eget eie, men jeg opperere lett Spotify, Facebook o.l Edit: Pluss for designet på iPhone 4/4S, som jeg personlig liker veldig godt Endret 17. oktober 2011 av Pluggen Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Iphone er jo ikke akkurat billig.. En rimelig androidtelefon vil nok dekke de kriteriene dine. Vet ikke hvor mye du er interessert i å betale, men kan gi deg noen bra alternativer: Huawei Titan U8800: Anmeldelse Samsung Galaxy W: Anmeldelse har ikke kommet ennå, men du kan se på en sniktitt. Samsung Galaxy W er den nyeste og beste av disse, men Huawei er fremdeles en god telefon til en litt lavere pris. Disse telefonene er uten noen abonnementer og bindingstid, så da er det bare å sette i det simkortet du allerede har. Priser på surfing er opp til hvilket abonnement du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå